» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضرورت دارد
اخبار شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضرورت دارد

شهریور 25, 1393 0012

فرماندار مبارکه گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان به عنوان یک ضرورت، وظیفه همه است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، مهدی سلیمانی روز سه شنبه در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شدند.

وی افزود: انتقال پیام و تجربیات جنگ به نسل جوان از مهمترین وظایف ما در خصوص دفاع مقدس است.

سلیمانی با تاکید بر استفاده از ابزار روز در تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت توسط سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی گفت: باید هر چه در توان داریم در مسیر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز به کار گیریم.

وی با بیان اینکه پرداختن به فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه همه ماست، گفت: امروز دشمنان در نظر دارند با کم اهمیت دادن دوران هشت سال دفاع مقدس ارزش جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام را پایین بیاورند لذا لازم است تا با بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و اعلام رشادت های رزمندگان اسلام نسل امروز را بیش از پیش با آن دوران آشنا کنیم.

سلیمانی گفت: جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران نزدیک به 2900 روز طول کشید و در این مدت حدود 213 هزار شهید، 140 هزار جانباز و 320 هزار مجروح و 40 هزار آزاده تقدیم نظام شده است.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه واقعیت های جامعه را نمی توان انکار کرد، گفت: یکی از این واقعیت ها فعالیت شبکه های مجازی است، بنابر این باید از آنها استفاده کرد و فرهنگ ایثار و شهادت را نشر داد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران و گلباران گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و اجرای برنامه های فرهنگی از مهمترین برنامه های ستاد هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان مبارکه اعلام شد.

81314599-5954393

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×