» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تکمیل پروژه سفید دشت از اولویت های فولاد مبارکه اصفهان است
اخبار شهرستان مبارکه

تکمیل پروژه سفید دشت از اولویت های فولاد مبارکه اصفهان است

شهریور 22, 1393 0012

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: اتمام پروژه فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری یکی از اولویت های این شرکت است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فولاد مبارکه اصفهان، بهرام سبحانی در جریان بازدید از طرح مجتمع فولاد سفید دشت با تاکید بر اهمیت بومی سازی تجهیزات مورد نیاز این طرح گفت: اولویت ما در ساخت و راه اندازی پروژه نیز حمایت از شرکت های داخلی است و اگر شرکت های سازنده داخلی قابل رقابت با شرکت های خارجی باشند به طور قطع از آنها حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه اصفهان برای اتمام این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش خواهد کرد و امیدواریم که منابع مالی پروژه نیز تامین شود.

وی از پیمانکاران واحد احیا و فولاد سازی خواست تا به روش کارشناسی، موانع و مشکلاتی را که در جهت رسیدن به ظرفیت بالای این پروژه وجود دارد برطرف کنند تا پروژه بتواند در زمان بهره برداری با حداکثر توان فعالیت کند.

مدیر عامل فولاد مبارکه اظهار کرد: عوامل مربوط و اجرایی، برنامه زمان بندی را به گونه ای تنظیم کنند که تا پایان اسفند 93 نصب تجهیزات واحد احیای فولاد سفید دشت، کامل و آماده راه اندازی شود.

وی همچنین زمان بهره برداری از واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم این شرکت را پایان سال 94 اعلام کرد.

طرح مجتمع فولاد سفید دشت در فاصله 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد و قرار است با مشارکت 65 درصدی فولاد مبارکه و 35 درصدی ایمیدرو به بهره برداری برسد.

فولاد مبارکه اصفهان با تولید حدود شش میلیون تن فولاد خام از شرکت هایی است که در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت می کند.

بیش از 50 درصد از ورق فولادی مورد نیاز کشور برای استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه سازی، فلزی سبک، فلزی سنگین و لوله های انتقال سیالات، صنایع بسته بندی و لوازم خانگی و الکتریکی و لوله و پروفایل در شرکت فولاد مبارکه تامین می شود.

81310167-5947117

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×