» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: بهره برداری از 24 پروژه در شهرستان مبارکه تا پایان سال جاری
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: بهره برداری از 24 پروژه در شهرستان مبارکه تا پایان سال جاری

شهریور 20, 1393 0014

شهردار مبارکه گفت: شهرداری مبارکه سال جاری را که سال اول برنامه توسعه پنج ساله شهرداری است را با ۲۴ پروژه عمرانی به پایان خواهد رساند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، ناصر نفری با بیان اینکه مجموعه برنامه ها و پروژه ها می تواند شهر مبارکه را روی توسعه ای قابل قبول قرار دهد و مبارکه را به‌عنوان برندی برای مجموعه های شهری تبدیل کند، گفت: یکی از مهمترین این پروژه ها که نقش بسیاری در توسعه شهر مبارکه خواهد داشت مترو یا قطار شهری شهرستان مبارکه – بهارستان و نهایتا به اصفهان است.
وی با بیان اینکه پروژه قطار سریع السیر مبارکه – بهارستان بی تردید نقش بسزایی در توسعه شهر و شهرستان مبارکه دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۹ کیلومتر طول مسیر و عرض هشت متر آزادسازی شده و امیدواریم تا پایان شهریور۱۶ کیلومتر حریم و محدوده شهر مبارکه تمام شود.
شهردار مبارکه با بیان اینکه باید آوازه مبارکه ملی شود، گفت: امیدواریم در سال جاری و با قولی که مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه داده ۱۶ کیلومتر اول برای زیر سازی ، ریل گذاری و اقدامات نهایی آماده شود.
وی با بیان اینکه دو پروژه دیگر شهر مبارکه ماه گذشته توسط وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد، گفت: پروژه بزرگ تالار شهر مبارکه و باغ بانوان است که برای هر دو پروژه پیمانکار مشخص شده و کار را شروع کردند.
نفری با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرداری مبارکه گفت: احداث میدان ورودی قهنویه، اجرای عملیات ادامه بلوار سلمان، زیر سازی و آسفالت شهرک صنفی، اجرای عملیات بوستان هشت بهشت، زیرسازی و آسفالت بلوار شهید طاهری، اجرای عملیات مجموعه بزرگ تجاری شریعتی، اجرای عملیات پارکینگ طبقاتی شهدای ایرانپور، اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان شهدای ضیایی و اجرای عملیات احیا و مرمت قلعه تاریخی نهچیر با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه ها است./

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×