» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تحریم های جدید آمریکا برخورد کند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تحریم های جدید آمریکا برخورد کند

شهریور 15, 1393 0027

امام جمعه مبارکه گفت: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نشانه حسن نیت آنان نیست و باید تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با این اقدام آمریکا برخورد کند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه با اشاره به اقدامات تروریستی گروه داعش در عراق افزود: این گروه دست پرورده امریکا، اسراییل و انگلیس است و اینکه امریکایی ها تاکنون به صورت جدی با این گروه تروریستی مقابله نکرده اند نشان می دهد داعش دست نشانده آنهاست.
وی همچنین به حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه، یک اقدام حساب شده از سوی سردمداران آمریکایی بود و بیشتر مردم امریکا اعتقاد دارند ۱۱ سپتامبر را کاخ سفید به راه انداخت تا بهانه ای برای تسلط بر خاورمیانه و منطقه باشد.
امام جمعه مبارکه به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نشانه حسن نیت آنان نیست و باید تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با این اقدام آمریکا برخورد کند.
وی همچنین با تبریک دهه کرامت و ولادت هشتمین اختر امامت و ولایت امام علی بن موسی الرضا(ع) گفت: امام رضا (ع) منبع خیرات معنوی و مادی برای همه ماست و همه مردم ایران مورد لطف او قرار می‌گیرند.
حجت الاسلام محمدی همچنین قیام ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ و درگذشت آیت اله طالقانی در سال ۱۳۵۸ را گرامی داشت.
وی به قیام۱۷ شهریور جمعه سیاه و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی اشاره کرد و گفت: این روز آزمون بزرگی برای ملت سرافراز ایران بود که به فضل الهی از آن سربلند بیرون آمد.
امام جمعه مبارکه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدآیت الله قدوسی و آیت الله مدنی گفت: این شخصیت های بزرگوار در راه انقلاب گام های بزرگی بر داشتند و شهادت آنان اوج جنایات عظیم منافقین کوردل بود./

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×