» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ضرورت توجه تیم مذاکره هسته ای به رفتار کشورهای غربی
اخبار شهرستان مبارکه

ضرورت توجه تیم مذاکره هسته ای به رفتار کشورهای غربی

آبان 17, 1392 109

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی در خطبه‌های نمازجمعه شهر مبارکه پیرامون روز سینزدهم آبان و سخنان مقم معظم رهبری اظهار کرد: این سخنان شور و بصیرتی را در کشور ایجاد کرد و رهنمود های بسیار کارسازی بود که به نوعی باعث وحدت و همدلی در کشور شده و از سوی دیگر باعث ناامیدی دشمنان نظام نسبت به کشور شد.

وی افزود: رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزندان خود یاد کرد و از طرفی نیز به آنها گوشزد کرد که دشمن‌شناس باشند و نسبت به لبخند ها و رفتار ظاهری طرف های مقابل هوشمند و و بی توجه باشند.

امام جمعه مبارکه پیرامون تعبیری که رهبر انقلاب نسبت به رژیم صهیونیستی به کار بردند و آن را یک ولد نامشروع دانستند، بیان کرد: این تعبیر به این معنا نیست که تک تک مردم اسرائیل ولد نامشروع هستند، بلکه بدین معناست که این کشوری که تحت عنوان اسرائیل مطرح بوده، کشوری نیست ک سابقه تمدن و فرهنگ داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فتنه و فتنه گری در دنیا را ریشه در صهیونیست ها می‌دانند و حقیقتاً نیز همینطور است و تمام این صحبت های رهبر انقلاب اثر خود را در 13 آبان گذاشت و 13 آبان امسال بی نظیر ترین راهپیمایی در طول تاریخ انقلاب ما بود.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به فوت حبیب‌الله عسگر اولادی پیرامون خصوصیات  بیان کرد: مرحوم عسگراولادی انسانی عابد و زاهد بود و در جریان مبارزات انقلابی 14 سال در گوشه زندان‌ها بوده و در تمام دوران انقلاب نیز، در جریان فدائیان اسلام  و حتی قبل از سال 43 حضور داشت و افتخارش این بود که در کمیته امداد به طبقات محروم جامعه خدمت می‌کرد و همیشه یاور ولایت و رهبری بود و خط اصلی روحانیت را رها نکرد و به همین دلیل بود که همیشه تا آخرین لحظه ایستاده  و محکم بود.

وی پیرامون ماه محرم و عاشورای حسینی بیان کرد: باید تلاش کنیم که عزاداری های این ایام را پرشور، پرحجم و جدی پشت سر بگذاریم و در هرکجا هستیم در روز عاشورا نماز ظهر عاشورا را اقامه کنیم.

امام جمعه مبارکه اضافه کرد: قیام امام حسین پیوند ویژه ای با مهدویت دارد و به نوعی عاشورا بسترساز انسان های مهدوی است، باید از هر سخنی، هر عملی، هر رفتای و هر مدل عزاداری که به نوعی این چهره نورانی لطمه بزند پرهیز شود حتی اگر شرع و یا دستور فقیهی را در این باره نداشته باشیم و عقل خودمان نیز همین را حکم می کند.

وی با اشاره به عمل قمه زنی و آثار مخرب آن خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد به سوی این عمل برود درواقع مثل یک روزه شک دار است و از این عمل مورد سوء استفاده های بسیاری قرار می گیرد و وقتی که رسانه های خارجی در بین الحرمین دوربین قرار می دهند، قصدشان این است که ما را عده ای خرافی و وحشی نشان دهند و ما را با القاعده و جنگ های صلیبی نشان می دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×