» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همایش ۶ هزار نفری شیرخوارگان حسینی در مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

همایش ۶ هزار نفری شیرخوارگان حسینی در مبارکه برگزار شد

آبان 17, 1392 0014

به گزارش سایت شمس مبارکه ، همایش بزرگ شیرخوارگان حسنی مبارکه صبح امروز مصادف با 4 محرم  از ساعت 9 صبح در حسینیه مرکزی مبارکه برگزار شد.

مداحان این همایش حاج رسول وکیلی و نیز آقای امین زاده از آستان قدس رضوی بودند که حجت الاسلام و المسلمین مدحی نیز به عنوان روحانی و سخنران در این آیین حضور داشتند.

بالغ بر 6 هزار مادر و کودک شیر خوار در این  همایش حضور داشتند که بیش از 90 درصد فضای حسینیه را پر کرده بود و استقبال قابل توجهی از این همایش به عمل آمده بود.

با همکاری هیئت های عزاداری این آئین مذهبی، همزمان با سراسر کشور، در تمامی شهرستان مبارکه با حضور مادران و نوزادان شیرخوارشان در محل حسینیه های شهرها با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت اجرا شد و حضور چشمگیر به دلیل تبلیغات گسترده که همچنین در صدا و سیما نیز صورت گرفت، بوده است.

این همایش بزرگ که از جهتی همایش جریان روشنگری و احیا گری شیعه است، در سوگ شهدای کربلا و حضرت علی اصغر (ع) طفل شیر خواره امام حسین(ع) برگزار شد.

همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی از سال 82 هر ساله در نخستین جمعه محرم در سرتاسر ایران و جهان به صورت همزمان برگزار می‌شود که امسال در2300 نقطه کشور و 30 نقطه جهان اجرا می شود.

برای مشاهده گالری عکس این همایش ها اینجا را کلیک کنید…

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×