» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » حضور ۳ گردان بیت‌المقدس مبارکه در رزمایش اقتدار ثامن‌الائمه(ع)
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

حضور ۳ گردان بیت‌المقدس مبارکه در رزمایش اقتدار ثامن‌الائمه(ع)

شهریور 8, 1393 0013

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: ۳ گردان بیت‌المقدس مبارکه شامل بسیجیان این شهرستان در رزمایش اقتدار ثامن‌الائمه(ع) حاضر شده و در این رزمایش شرکت می‌کنند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، سرهنگ رسول قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان با نام ثامن‌الائمه(ع) در استان اصفهان اظهار کرد: فراخوان همایش اقتدار بسیج از چند وقت پیش زده شد و هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای این برنامه انجام شده بود.

وی افزود: 3 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه مبارکه در این همایش شرکت کرده‌اند و با توجه به ارزیابی انجام شده از روز قبل تا کنون برنامه بر اساس سین تنظیم شده، در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش 36ساعته در ابتدا حفظ انسجام و آمادگی رزمی این گردان‌ها بوده، تصریح کرد: گردان‌های بیت‌المقدس، پشتیبانی کننده گردان‌های امام حسین(ع) هستند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این رزمایش خاطرنشان کرد: هدف دیگر طرح، بصیرت‌افزایی بسیجیان بوده و اعضای گردان‌های بیت‌المقدس در دنبال می‌شود.

سرهنگ قاسمی با اشاره به برنامه‌های از جمله برنامه‌های این رزمایش آموزش تخصصی سلاح، رزم شبانه، تاخت و ضد هلی‌برن دشمن، راهپیمایی تاکتیکی و اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن است.

وی تصریح کرد: اجرای این برنامه بزرگ بدون همکاری بسیجیان و مسئولان غیر ممکن بود و خوشحال هستیم که این برنامه اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه گفت: پس اجرای برنامه  دفاع از کوی و برزن، همه نیروها در ساعت مقرر در محل مشخص که از پیش تعیین شده تحت عنوان همایش اقتدار بسیج به صورت متمرکز استانی حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: اقشار بسیج شهرستان مبارکه روز گذشته در نماز جمعه شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از مظلوم اعلام کرده و پیروزی  مردم غزه را نیز جشن گرفتند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×