» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » گزارش جشن دانش آموختگی مرکز آموزش علمی- کاربردی مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

گزارش جشن دانش آموختگی مرکز آموزش علمی- کاربردی مبارکه

شهریور 4, 1393 0020

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، در روز شنبه مورخ 1/6/93 جشن دانش ­آموختگی مقطع کارشناسی این مرکز با حضور دانش­آموختگان مقطع کارشناسی ورودی 1391، خانواده­های آنها، جمعی از اساتید، کارکنان مرکز و مسئولین محترم شهرستان برگزار گردید.

مراسم از ساعت 15 بعدازظهر و با تلاوت آیاتی از کلام آسمانی قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رسمیت یافت. در ابتدای مراسم جناب آقای مهندس خلیلی رئیس مرکز علمی کاربردی مبارکه پس از خوش­آمدگویی به حضار به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان تربیت نیروی کارآفرین و ماهر را از جمله اهداف اصلی دانشگاه علمی­کاربردی برشمرده و از کلیه دانش­آموختگان خواستند با تلاش و انگیزه هرچه بیشتر رسالت خویش را به انجام برسانند.

مراسم با اجرای گروه موسیقی و تئاتر ادامه یافت و سپس با حضور مسئولین و مدیران شهرستان مبارکه و اساتید مرکز از رتبه­های اول تا سوم مقطع کارشناسی در هر سه گرایش رشته گرافیک و رشته مهندسی فناوری اطلاعات با اهدای تندیس تقدیر گردید.

در انتهای برنامه ها سوگندنامه و لوح تقدیری به رسم یادبود به کلیه دانش­آموختگان اهدا گردید. بخش پایانی مراسم که بسیار جذاب و زیبا برگزار گردید قرائت سوگندنامه دانش آموختگان بود که کلیه دانش آموختگان با لباس متحدالشکل دانش آموختگی به روی سن آمده و سوگندنامه را دسته جمعی قرائت نمودند.

در حاشیه مراسم نیز دانش آموختگان به اتفاق خانواده هایشان در آتلیه عکاسی که توسط امکانات گروه گرافیک برگزار شده بود عکس یادگاری گرفتند.

1 2 Untitled-3 Untitled-4 Untitled-5

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×