» عمومی » فناوری اطلاعات » اسمارت فون میان رده ضد آب سونی Xperia M2 Aqua معرفی شد
فناوری اطلاعات

اسمارت فون میان رده ضد آب سونی Xperia M2 Aqua معرفی شد

شهریور 3, 1393 0012

سونی امروز محصولی میان رده معرفی کرده که دارای ویژگیهایی است که قبلا فقط در محصولات پرچم دار این شرکت و سایر شرکت ها دیده بودیم.بله اسمارت فون Xperia M2 Aqua سونی علیرغم قیمت پایین دارای ویژگی ضد آب و ضد گردغبار بودن است که به همراه یک صفحه نمایش IPS و مشخصاتی مناسب معرفی گردیده است.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

بالاترین سطح ضدآب بودن۲ در جهان در یک تلفن هوشمند با قیمتی که برای همگان مناسب است.
با دوربین فوق‌العادۀ ۸ مگاپیکسلی و مجموعۀ برنامه‌های نوآورانۀ دوربین Xperia، درون و بیرون آب عکس‌هایی شگفت‌انگیز بگیرید.
تجربه‌های پرچم‌دار Sony در یک طراحی ممتاز به‌همراه LTE پرسرعت و بهترین عملکرد پردازشگر در ردۀ خودش برای تجربۀ بهتر سرگرمی در حال حرکت
بالاترین ظرفیت باتری در بین تلفن‌های هوشمند هم‌ردۀ خودش۳ با باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با ماندگاری طولانی

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

بهترین صفحه‌نمایش ۴٫۸ اینچی qHD در ردۀ خودش، ایده‌آل برای استفاده با یک دست ۱۹ اوت ۲۰۱۴، لندن، بریتانیا- سونی-موبایل امروز XperiaTM M2 Aqua را معرفی کرد. نخستین تلفن هوشمندی که فناوری پرطرفدار ضد آب Sony را به ردۀ قیمتی متوسط می‌آورد. Xperia M2 Aqua که از طراحی OmniBalance مختص Sony و یک دوربین شگفت‌آور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، نه تنها قابلیت ضدآب بودن را به ردۀ تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند می‌آورد، بلکه با ارائۀ بالاترین رتبه‌بندی ضدآب بودن در یک تلفن هوشمند۲ (IP65/68)، این فناوری را بهبود می‌بخشد.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile گفت: « Xperia M2 Aquaنقطۀ عطف مهمی در مجموعۀ محصولات ماست چراکه ما بار دیگر یکی از فناوری‌های اختصاصی‌مان را به ردۀ جدیدی از تلفن‌های هوشمند می‌آوریم. محبوبیت Xperia M2 به ما نشان داد که تقاضای زیادی برای قابلیت‌های ممتاز Sony با قیمتی مقرون‌به‌صرفه وجود دارد. ما به‌دنبال این بازخورد مصرف‌کنندگان، اکنون با Xperia M2 Aqua برای نخستین بار تخصصمان در فناوری ضدآب را به یک تلفن هوشمند ردۀ متوسط می‌آوریم.

Xperia M2 Aqua تلفن هوشمندی است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بهترین فناوری‌ها و سرگرمی‌های Sony را ، چه در باران و چه در آفتاب، با خودشان به هرکجا که می‌روند ببرند و ما از عرضۀ چنین محصولی به بازار هیجان‌زده هستیم.»

فقط بهترین
Xperia M2 Aqua نمونۀ فوق‌العاده‌ای از قابلیت‌هاییست که اکنون امکان ارائۀ آن‌ها در ردۀ متوسط تلفن‌های هوشمند وجود دارد. Xperia M2 Aqua به یک پردازشگر چهارهسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ ۴۰۰ با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز۴ و توانمندی‌های ۴G LTE برای سرعتی شگفت‌انگیز مجهز بوده و به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های بزرگ را دانلود کرده و هم‌زمان با ثبت خاطرات به پخش فیلم و بازی با تازه‌ترین بازی‌ها بپردازند.

باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی که بالاترین ظرفیت را در بین همۀ تلفن‌های هوشمند در این رده۳ داراست، امکان استفاده از این تلفن را در تمام طول روز فراهم می‌آورد. در عین حال می‌توان حالت Battery STAMINA را روشن کرد و از این تلفن هوشمند حتی برای مدت طولانی‌تری هم استفاده نمود.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

هنگامی که نوبت به عکس گرفتن می‌رسد، Xperia M2 Aqua در هر کجا که باشید بی‌نظیر است. این تلفن هوشمند دوربینی ۸ مگاپیکسلی را با فناوری‌های Sony مانند حسگر عکس Exmor RS™ برای موبایل، تصویربرداری HDR، SteadyShot™ برای ویدیو، برنامه‌های دوربین Xperia و دکمۀ اختصاصی برای شاتر دوربین تلفیق می‌کند تا به شما برای ثبت تصاویری بی‌نقص در هر بار، کمک کند. چه درون آب باشید یا بیرون آن.

فراتر از یک دوربین
اکوسیستم دوربین اجتماعی هوشمند Sony به دوربین تلفن هوشمندتان اجازه می‌دهد کارهایی بسیار بیشتر از فقط عکس گرفتن انجام دهد. برنامه‌های دوربین Xperia مانند Social Live به شما اجازه می‌دهد لحظه‌های ویژۀ خودتان را به‌طور زنده در حساب Facebook خودتان پخش کنید یا می‌توانید با استفاده از جلوۀ عکس و جلوۀ واقعیت‌افزوده برای ایجاد ظاهری مفرح یا نوستالژیک، پویانمایی‌ها و رنگ‌هایی را به عکس‌هایتان اضافه کنید.

علاوه بر این برای حصول اطمینان از اینکه عکس دلخواهتان را می‌گیرید، به‌ویژه زمانی که سوژه در حال حرکت است، Timeshift burst شروع به گرفتن عکس‌های پی‌درپی می‌کند، حتی پیش از فشردن دکمۀ شاتر و تنها در ۲ ثانیه ۳۱ عکس می‌گیرد تا از ثبت شدن بی‌نقص لحظۀ دلخواهتان اطمینان حاصل کنید.

Sony همچنین برای تازه و نوآورانه نگه‌داشتن تجربۀ استفاده از دوربین‌های تلفن هوشمند، با برنامه‌نویسان شخص ثالث همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای رو به رشد از برنامه‌های جدید دوربین Xperia را عرضه نماید. برای دانلود برنامه‌های بیشتر دوربین Xperia مانند Vine و Motiongraph تنها کافیست به نمایاب دوربینتان بروید و روی «+Apps» کلیک کنید تا به همۀ برنامه‌های جدید موجود در Sony Select برای ارتقاء تجربۀ تلفن هوشمندتان دسترسی پیدا کنید.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

درخشان و زیبا
Xperia M2 Aqua یک گالری بی‌نقص برای نمایش همۀ عکس‌ها و فیلم‌های دلخواهتان است. صفحه‌نمایش درخشان qHD با اندازۀ ۴٫۸ اینچ که با تکیه بر سال‌ها تجربه در فناوری‌های صفحه‌نمایش طراحی شده است، رنگ‌هایی غنی و زنده را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش IPS با کیفیت بالا امکان مشاهده واضح از هر زاویه‌ای را برای بهترین تجربۀ سرگرمی در حال حرکت، فراهم می‌آورد.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

سرگرمی‌های عالی، هر کجا که هستید
تلفن‌های هوشمند Sony چیزی بسیار فراتر از جدیدترین سخت‌افزار هستند و Xperia M2 Aqua نیز از این قاعده مستثنی نیست. راحتی استفاده، نوآوری و چیره‌دستی در قلب توسعۀ نرم‌افزاری ما جای گرفته‌اند تا لذت‌بخش‌ترین تجربۀ کاربری را از طریق رابط کاربری حسی و همچنین برنامه‌ها و سرویس‌های یکپارچه ارائه نمایند.Xperia M2 Aqua با تازه‌ترین برنامه‌های از پیش بارگیری‌شدۀ Walkman® و Movies ارائه می‌شود وهمچنین دسترسی به دنیایی از موسیقی و فیلم را از طریق سرویس‌های Music Unlimited و ۵Video Unlimited متعلق به Sony فراهم می‌آورد.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

دوستداران موسیقی می‌توانند با هدست Bluetooth مدل SBH 20 به‌صورت بی‌سیم یا با اتصال کابل به هدست استریو مدل STH30، از طنین موسیقی‌شان لذت ببرند.

Lifelog، SmartWear و اتصال‌های تک‌لمسی بیشتر
Xperia M2 Aqua از فناوری NFC متعلق به Sony استفاده می‌کند تا امکان اتصال تک‌لمسی به مجموعه‌ای گسترده از دستگاه‌های دیگر Sony از SmartWear گرفته تا هدست، بلندگو، سیستم صوتی خانگی، تلویزیون و موارد فراوان دیگری را فراهم آورد. با برنامۀ Lifelog متعلق Sony که روی همۀ دستگاه‌ها از پیش بارگیری شده است، می‌توانید به Sony SmartBand SWR10 متصل شوید تا به‌طور خودکار ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته از فعالیت‌ها، سرگرمی‌ها و خاطره‌هایتان یادداشت‌برداری کنید.

علاوه بر این، با SmartBand و به کمک مجموعه‌ای از اعلان‌های هوشمند قابل شخصی‌سازی که مستقیماً روی مچ دستتان دریافت می‌کنید، دیگر نیازی نیست نگران گم کردن تلفنتان یا از دست دادن یک تماس ورودی باشید. Xperia M2 Aqua که در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود از پاییز ۲۰۱۴ به بازارهایی شامل آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه و اروپا عرضه خواهد شد.

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

مشخصات فنی Xperia M2 Aqua
دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و قابلیت ضد ویدیو ۱۰۸۰p
دوربین جلوی ۱.۱ مگاپیکسل
صفحه نمایش ۴.۸ اینچ با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل و تراکم ۲۳۰ پیکسل در اینچ
پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 1.2GHz چهار هسته‌ای به همراه گرافیک Adreno 305
حافظه‌ی رم ۱ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت با پشتیبانی از درگاه microSD
سیستم عامل اندروید کیت کت
باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی
پشتیبانی از شبکه‌ی LTE
منبع : gadgetnews.ir

اسمارت فون,اسمارت فون Xperia M2 Aqua,ویژگیهای اسمارت فون ضد آب سونی

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×