» اخبار ایران و جهان » مشکل تصفیه خانه بابا شیخعلی به طور کامل برطرف شد/وضعیت توزیع آب در شبکه عادی می شود
اخبار ایران و جهان

مشکل تصفیه خانه بابا شیخعلی به طور کامل برطرف شد/وضعیت توزیع آب در شبکه عادی می شود

شهریور 1, 1393 007

توضیحات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیر گروه بهداشت محیط استان درباره مشکل قطعی آب جمعه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  از رفع کامل مشکل تصفیه خانه باباشیخعلی خبر داد و تاکید کرد:دلیل اصلی قطعی آب بروز مشکل در فرایند تصفیه بود و چون سلامت مردم اهمیت داشت و به منظور حفظ استانداردهای آب تصمیم به قطع آب ورودی به تصفیه خانه گرفتیم تا مشکل را به طور کامل بر طرف کنیم.
مهندس هاشم امینی افزود:از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه با اقدامات فنی و عملیاتی انجام گرفته و پیگیری صورت گرفته شرایط عادی را در تصفیه خانه داریم و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
امینی گفت:به تبع رفع مشکل تصفیه خانه باباشیخعلی مشکل قطعی آب در شبکه توزیع نیز تا ساعات دیگر برطرف می شود و وضعیت به حالت نرمال بازمی گردد.

سلامت آب شهر مورد تایید است
اما با بروز مشکل در فرایند تصفیه آب این نگرانی برای شهروندان درباره کیفیت آب به وجود می آید که مدیر گروه بهداشت محیط استان در گفتگو با ایمنا به مردم اظمینان خاطر داد آب از نظر بهداشتی مشکلی ندارد.
مهندس رفیعی تاکید کرد:کارشناسان بهداشت محیط به طور دایم در حال بررسی کیفیت آب و نمونه برداری هستند و خوشبختانه کلیه منابع آبی که در شهر اصفهان مورد بهره برداری قرار میگیرد تحت کنترل است و آب شرب اصفهان از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد.
گفتنی است؛ تصفیه‌خانه بابا شیخعلی در کیلومتر ۴۵ جاده اصفهان- شهرکرد در جوار شهر زاینده رود واقع شده و بزرگ‌ترین سامانه آب‌رسانی کشور است. این تصفیه‌خانه تنها سامانه طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ است که آب اصفهان و ۵۰ شهر و ۳۰۰ روستا را تامین می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×