» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام نمی شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام نمی شود

مرداد 24, 1393 0010

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سفرا و نمایندگی های کشورمان گفت: آمریکا در دشمنی با ملت ایران کوتاهی نکرده و مذاکره با امریکا فایده ای ندارد و در چند ماه گذشته نیز زیاده خواهی های امریکا بیشتر شده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به استقرار دولت جدید عراق گفت: با به سرانجام رسیدن دولت جدید عراق همه حزب های سیاسی عراق با هم متحد می شوند و با داعش مبارزه می کنند.

وی با گرامیداشت بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: این عزیزان در میدانهای نبرد مردانه جنگیدند و سالها در زندانهای رژیم بعثی مقاومت کردند و ملت ایران قدردان ایثارگریهای آنان است.

وی کودتای بیست و هشتم مرداد سال 1332 را درس عبرت بزرگی دانست و گفت: مردم به رهبری روحانیت پیروزی های بزرگی کسب کرده بودند اما غفلت برخی افراد و اعتماد به امریکا زحمات همه مردم را هدر داد و موجب تسلط بیگانگان بر کشورمان شد.

امام جمعه مبارکه با گرامیداشت علامه مجلسی گفت: این عالم بزرگ شیعه با سالهای زیاد تلاش بسیاری از روایات بزرگان دین را جمع آوری کرد و امروز همه مسلمانان از نتیجه تلاش این بزرگوار استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمدی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود : صداقت، امانت داری و نماز از خواسته های این امام بزرگوار از مسلمانان است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×