» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: شکست مفتضحانه صهیونیستها و حامیان آنها از دستاوردهای مهم جنگ غزه است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: شکست مفتضحانه صهیونیستها و حامیان آنها از دستاوردهای مهم جنگ غزه است

مرداد 17, 1393 1010

امام جمعه مبارکه گفت: شکست مفتضحانه صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و جهانی آنها از دستاوردهای مهم جنگ سی روزه غزه است.

به گزارش سایا شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با بیان اینکه مقاومت و پایداری30 روزه مردم غزه موجب شکست شرم آور صهیونیست جهانی شد، افزود: شکست صهیونیست ها در غزه نشان از پوشالی بودن گنبد آهنین اسرائیل است.

حجت الاسلام محمدی بابیان اینکه اسرائیل برای این جنگ چندین میلیارد دلار هزینه کرد اما شکست خورد، افزود:

بیش از180 کشته از سربازان ارتش اسرائیل آنان را وادار به عقب نشینی کرد و مهاجرت معکوس ساکنان شهرهای اسرائیل را منجر شد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه، سند دیگری از سکوت و رسوایی مجامع بین المللی را در تاریخ به ثبت رساند، اضافه کرد: سکوت مرگبار سران عرب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی دفاع مردم غزه در حافظه تاریخی مسلمانان و افکار آزادیخواهان جهان باقی می ماند.

وی گفت: رژیم سفاک، خون ریز و کودک کش اسرائیل در مدت 30 روز دو هزار نفر از مردم بیگناه غزه را که اکثر آنها کودک، زن و غیر نظامی بودند به شهادت رسانده و 10 هزار نفر از مردم بیگناه غزه را مجروح کرده که این ارقام تنها گوشه ای از جنایات رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه مبارکه با تسلیت سالروز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا گفت : آن آزاد مرد، از رسول خدا در برابر آزارهای مشرکان ‏حمایت می‏کرد.

وی با اشاره به شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، راست گفتاری، زهد، عبادت و محدث بودن را از صفات برجسته عبدالعظیم حسنی برشمرد و گفت: زیارت مرقد مطهر این امام زاده جلیل القدر به روایت ائمه اطهار ثواب بسیاری دارد.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این گونه اقدامات در راستای برقراری عدالت و شناسایی و مجازات عاملان فساد اقتصادی موجب امیدواری مردم می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×