» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بیش از 189 کیلوگرم تریاک امروز در محور مبارکه – بروجن کشف و ضبط شد.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیش از 189 کیلوگرم تریاک امروز در محور مبارکه – بروجن کشف و ضبط شد.

مرداد 15, 1393 0012

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه این میزان تریاک را از یک خودرو سواری پژو کشف و ضبط کردند.
سردار آقا خانی افزود:در این عملیات 5نفر دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه از ورود یک محموله مواد مخدر به استان اصفهان مطلع شده و با شناسایی و توقیف دو خودروی قاچاقچیان در محور بروجن به مبارکه، 189 کیلو و 750 گرم تریاک کشف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان نیز در دو عملیات جداگانه 51 کیلوگرم تریاک و 19 کیلو و 100 گرم هرویین را از دو دستگاه خودرو تریلی و پژو پارس که از استانهای جنوبی کشور عازم تهران بودند، کشف کردند.

آقاخانی همچنین از کشف 42 کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی در بیابان ها و مناطق صعب العبور استان، هشت کیلو و 450 گرم تریاک در خمینی شهر و 10 کیلوگرم تریاک در شهرضا خبر داد و گفت: در مجموع این عملیات ها 320 کیلو و 450 گرم تریاک و هرویین کشف شد.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: در 24 ساعت گذشته در ارتباط با این مواد مخدر، تعداد چهار باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به استانهای اصفهان و تهران شناسایی و متلاشی و 20 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: دستگیر شدگان 9 تبعه افغانستان، یک زن و 10 مرد اهل و ساکن استان های جنوبی کشور هستند.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×