» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرصت سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهر جدید مجلسی
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرصت سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهر جدید مجلسی

مرداد 15, 1393 0014

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت: در حال حاضر برای 18 شهر جدید مجلسی کشور بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان پروژه برای جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد شده است که سهم شهر جدید مجلسی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرگزاری مهر، محمد رضا احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست های جاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید مبنی بر جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های بزرگ اقتصادی در شهرهای جدید، این شرکت با ظرفیت سنجی پروژه های دارای جاذبه اقتصادی برای بخش خصوصی اقدام به تدوین بسته های سرمایه گذاری متنوع و متعددی کرده است که در این نمایشگاه به سرمایه گذاران ارائه می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان پروژه برای جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی در 18 شهر جدید کشور در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، افزود: سهم شهر جدید مجلسی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی به افتتاح نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری جدید شهرهای مجلسی از 19 لغایت 22 مرداد ماه جاری  خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی فرصت‌ها جهت شناخت هرچه بیشتر ظرفیت های بالقوه و بالفعل شهرهای جدید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی گفت: در شهر جدید مجلسی بستر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم است و هم اکنون شاهد استقبال خوب سرمایه گذاران از پروژه های ارائه شده هستیم.

احمدی  بیان داشت: هم اکنون در شهر جدید مجلسی 400 هکتار زمین آماده سازی شده برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است که سرمایه گذاران میتوانند از مزایا و خدمات ویژه این شرکت شامل تخفیف در بهای زمین و صدور پروانه و خدمات مهندسی برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد:  این شرکت علاوه بر مشارکت  اقدام به تهاتر فرصت های سرمایه گذاری شامل واگذاری واحدهای تجاری و بهره برداری چندین ساله از پروژه های احداثی سرمایه گذاران می‌کند تا متقاضیان دغدغه ای نسبت به تضمین سرمایه گذاری خود نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی به چهار بسته سرمایه گذاری این شرکت در نمایشگاه فرصت سرمایه گذاری در شهرهای جدید اشاره کرد و گفت: بخش اول سرمایه گذاری در پروژه های ورزشی و تفریحی و بخش دوم شامل پروژه های مسکن متوازن و بخش سوم شامل پروژه های صنعتی، خدماتی و تجاری و بخش چهارم پروژه های مربوط به صنعت حمل و نقل است.

وی به بسته سرمایه گذاری در بخش ورزش و تفریحات در این شهر اشاره کرد و گفت: بخش پروژه های تفریحی و ورزشی شهر مجلسی مشتمل بر فضاها و رشته های خاص ورزشی که منطقه اصفهان با کمبود آن مواجه است طراحی شده که قطعا ظرفیت ویژه ای جهت تعداد بیشماری از مراجعه کنندگان را دارا خواهد بود و خدمات رشته های ویژه ای همچون شکار و تراپ، پارک آبی، پیست اتومبیلرانی، شترسواری و اسب سواری در کنار ورزش های پر مخاطب همچون کشتی، فوتبال، شنا و دومیدانی میتواند باعث جذب متقاضی و ارائه خدمات به میهمانان در سطح فرا منطقه ای نماید و رونق اقتصادی منطقه را هم به دنبال داشته باشد.

احمدی به احداث استادیوم ورزشی شهر جدید مجلسی به عنوان یکی از پروژه های شاخص بسته ورزش و تفریحات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این استادیوم مطابق با استاندارهای جهانی با گنجایش 30 هزار نفر جهت برگزاری مسابقات در رشته های دومیدانی و فوتبال طراحی گردیده و از لحاظ تجهیزات و امکانات دومین استادیوم بزرگ استان اصفهان به شمار خواهد رفت.

وی در ادامه به بسته سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت حمل و نقل اشاره کرد و گفت: استقرار شهر جدید مجلسی در شمال کنارگذر غرب و محور ترانزیتی اصفهان-خوزستان و همچنین هم جواری با مجتمع فولاد مبارکه، نیروگاه برق، صنایع هفتم تیر، صنایع نسوز و سایر صنایع بزرگ مستقر در منطقه و همچنین جمعیت رو به رشد شهر جدید مجلسی در کنار بیش از 160هزار نفر جمعیت شهرستان مبارکه موجب تقویت جایگاه ویژه این شهر در محورهای مواصلاتی شده که فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری در بخش جابجایی مسافر و حمل و نقل بار و کالا فراهم نموده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی افزود: همچنین احداث خط مترو مجلسی، مبارکه، بهارستان و همچنین احداث خط متروی مجلسی، زرین شهر و فولادشهر نقش مهمی را در جابجایی مسافر از شهر مجلسی به شهرهای شهرستان مبارکه و اصفهان ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: احداث خط مترو با توجه به ارزش افزوده فراوان حاصل از اجرای این پروژه، سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل با سودآوری مطمئنی را به همراه خواهد داشت.

احمدی یادآور شد: هر تعداد از پروژه های مذکور که به قرارداد منتج شود علاوه بر سود سرشار با پایین ترین ریسک که برای سرمایه گذار به همراه خواهد داشت موجب توسعه و پویایی بیشتر شهر و انتفاع همه ساکنین شهر و منطقه از خدمات ارائه شده می شود و در اصلاح اقتصادی مفهوم مدل برد برد را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×