» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » کارکنان فولاد مبارکه در خط تولید و ورزش بسیار فعال هستند
اخبار شهرستان مبارکه

کارکنان فولاد مبارکه در خط تولید و ورزش بسیار فعال هستند

مرداد 14, 1393 1011

کاپیتان تیم فوتبال پیشکسوتان فولاد مبارکه:
کارکنان فولاد مبارکه در خط تولید و ورزش بسیار فعال هستند
کاپیتان تیم فوتبال پیشکسوتان فولاد مبارکه گفت: کارکنان شرکت فولاد مبارکه هم در خط تولید و هم در خط ورزش بسیار فعال هستند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد مبارکه با وجود دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان به دلیل منسجم بودن توانست به مقام قهرمانی برسد و باید بگویم کارکنان این شرکت هم در خط تولید و هم در خط ورزش بسیار فعال هستند که جا دارد این قهرمانی را به خانواده بزرگ فولاد مبارکه تبریک بگویم.

وی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پیشکسوتان فولاد مبارکه پیرامون قهرمانی این تیم در مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان گفت: این رقابت‌ها زیر نظر شرکت نویان نوین با حضور 8 تیم برگزار شد که تیم ما به همراه ذوب‌آهن به دیدار نهایی راه یافت و خوشبختانه توانست با شکست این تیم به مقام قهرمانی برسد که در اینجا نیز باید به کارکنان ذوب‌آهن و سپاهان تبریک گفت که توانستند در رده‌های دوم و سوم قرار بگیرند.

مدیر ورزش شرکت فولاد مبارکه افزود: ما برنامه گسترده‌ای در امر ورزش برای کارکنان و خانواده‌ها در نظر داریم که خوشبختانه با وجود پایه‌های مستحکم در ورزش فولاد مبارکه می‌توانیم خودمان را در کشور مطرح کنیم و من آینده‌ای درخشان برای کارکنان و خانواده‌های فولاد مبارکه پیش‌بینی می‌کنم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×