» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه موقت مبارکه: جنایات ضدانسانی صهیونیست ها، قلب مردم جهان را جریحه دار کرد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه موقت مبارکه: جنایات ضدانسانی صهیونیست ها، قلب مردم جهان را جریحه دار کرد

مرداد 10, 1393 0011

امام جمعه موقت مبارکه گفت: جنایات ضدانسانی صهیونیست ها در نوار غزه، قلب مردم جهان را جریحه دار کرد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ قربانعلی شریفی ˈ در خطبه های نماز جمعه مبارکه در مسجد جامع این شهر با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه، گفت: قتل عام مردم بی دفاع و غیر نظامیان غزه توسط رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر پیشانی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است.

وی با انتقاد از سکوت جوامع بین المللی و حقوق بشر اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با همراهی استکبار جهانی اقدام به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم کرده است و سکوت خفت بار و ذلت بار مجامع بین المللی، سندی آشکار بر این مدعا است.

حجت الاسلام شریفی، اساس حکومت رژیم جنایتکار صهیونیستی را آدم کشی و خشونت دانست و افزود: مکتب مقاومت مردم فلسطین بزودی بر این اساس غلبه خواهد کرد و رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد.

امام جمعه موقت مبارکه با اشاره به ادامه کشتار مردم بی دفاع و مظلوم نوار غزه گفت: باید شیوخ عرب از خواب غفلت بیدار شوند و با وحدت و همدلی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی بایستند.

وی با اشاره به نامگذاری روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، اظهار کرد: مدعیان کرامت انسانی و حقوق بشر، کرامت انسانی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند و کوچکترین حرمتی برای بشریت قائل نیستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان جهان اسلام دست به دست هم داده و با ایجاد تفرقه و نفاق در حال کشتار مسلمانان هستند، سکوت و غفلت شیوخ عرب و برخی کشورهای اسلامی را در این زمینه محکوم کرد و خواستار وحدت بیشتر جهان اسلام شد.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط گروه ضاله وهابیت، تخریب و انفجارها در بقاع متبرکه را محکوم کرد و خواستار تحرک مجامع جهانی در این خصوص شد.

امام جمعه موقت مبارکه به سالروز صدور فرمان مشروطیت در سال 1285 هجری شمسی به رهبریت شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و افزود: شیخ فضل الله نوری از رهبران و بنیانگذاران مشروطیت و اعلم علما و از مبارزان مشروطیت بود که بعدها به بهانه مخالفت با مشروطیت توسط گروهی غرب زده و روشن فکر نما به دار آویخته شد و به شهادت رسید.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه این حادثه برای امروز ما باید درس عبرت باشد افزود: باید ازتاریخ درس گرفت و نگذاریم جریان مشروطیت دوباره تکرار شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×