» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس تبلیغات اسلامی مبارکه: راهپیمایی روز قدس پاسخی قاطع به بی عدالتی و ظلم در جهان است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رییس تبلیغات اسلامی مبارکه: راهپیمایی روز قدس پاسخی قاطع به بی عدالتی و ظلم در جهان است

مرداد 3, 1393 0013

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطع به بی عدالتی و ظلم در جهان است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، حجت الاسلام حسین کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راهپیمایی امسال روز قدس از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: با توجه به گسترش جنایات صهیونیست ها و کشتار مردم غزه، راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.
حجت الاسلام کیانی با اشاره به جنایات ددمنشانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار کرد: حوادثی که این روزها در غزه رخ می دهد، موجب رنجش خاطر تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده است.
وی با بیان اینکه مسئله قدس اختصاص به یک مذهب و یا فرقه خاصی ندارد، بیان داشت: همه انسانهای آزاده جهان از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه خشمگین بوده و آنرا محکوم می کنند.
حجت الاسلام کیانی، نمایش وحدت و یکپارچگی جهانی و بیداری اسلامی و اعلام انزجار جهانی علیه رژیم جعلی صهیونیست را از مهمترین دستاوردهای راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد و گفت: بی تردید محکوم کردن این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیر مسلمان در واقع اهمیت دادن و ارج گذاشتن به مقام انسان و کرامت انسانی است.
وی با بیان اینکه دشمن توطئه تفرقه در جهان اسلام را دنبال می کند، افزود: حضور حماسی و یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای امنیت ملی، مطالبه حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته ای و فراهم کردن زمینه چانه زنی برای تیم مذاکره کننده کشورمان می باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×