» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دانشگاهیان دانشگاه آزاد مبارکه در کنار اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دانشگاهیان دانشگاه آزاد مبارکه در کنار اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس

مرداد 3, 1393 0012

رییس واحد مبارکه : روز قدس نشان از وحدت یکپارچه امت اسلامی در حمایت از مردم غزه و نشان خشم از جنایات رژیم صهیونیست است.
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، دانشجویان ، دانش آموزان مدارس سما و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در کنار اقشار مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
دانشگاهیان واحد مبارکه با حضورباشکوه خود همدوش دیگر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمایت از مردم بی‌ دفاع غزه و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و نفرتشان را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
دکتر حمید علیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، با اشاره به حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: دانشگاهیان این دانشگاه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب در نوار غزه و با اعتقاد بر مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین همگام و همدوش با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمودند.

رییس واحد مبارکه با بیان این که حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه تمام مردم است، متذکر شد : راهپیمایی گسترده روز قدس نشان از وحدت یکپارچه امت اسلامی در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه و نشان خشم و انزجار مردم از جنایات رژیم غاصب صهیونیست است . وی تاکید کرد: دانشجویان امسال باحضور در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از گذشته حضور یافتند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایت کار و غده سرطانی جهان یعنی رژیم صهیونیستی کوبیدند.

DSC01236(1)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×