» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دیدار با خانواده شهيد هنرمند شهرستان مبارکه بهمن ایرانپور
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دیدار با خانواده شهيد هنرمند شهرستان مبارکه بهمن ایرانپور

تیر 31, 1393 0016

به منظور تهیه مستند هنرجوی بهشت ویژه سرگذشت پژوهی هنرمندان شهید شهرستان مبارکه، شورای کانون بسیج هنرمندان شهرستان با خانواده هنرمند شهیدبهمن ایرانپوردیدار نمودند

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، دراین دیدار که حجت الاسلام والمسلمین کریمی (رئیس دفتر امام جمعه شهر) دکتر موسوی نسب (رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه) ،حاج حمید کمرزرد (رزمنده دفاع مقدس وازدوستان شهیدبهمن ایرانپور) حضور داشتند ابتدا علیرضا اسلامی فر (مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان مبارکه) طی سخنانی گفت: معرفی شهدای هنرمند و تجلیل از خانواده آنان از مهم‌ ترین اهداف کانون بسیج هنرمندان است.

اسلامی فر در ادامه شهید بهمن ایرانپوررا یکی از شهدای شاخص هنرمند شهرستان دانست که دررشته های هنرنمایش، شعر،ساخت سیستم های رادیوئی و همچنین هنرهای رزمی ورزشی دارای نبوغ و استعداد بوده است

دراين ديدار همچنین حجت الاسلام والمسلمین کریمی (رئیس دفتر امام جمعه شهر) طی سخنانی گفت: ‌درتداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن نقش شهدا و ایثارگران بر کسی پوشیده نیست چرا که شهیدان در بهترین لحظات زندگی خویش با پرواز به سوی معبودشان و دل بریدن از همه تعلقات دنیا رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق جاودانگی را برای خود به ثبت رساندند.

دکترموسوی نسب (رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه) نیز طی سخنانی گفت:شهدا مجاهدانی هستند که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را بر دوش کشیده و با پیروی از امام حسین (ع) مأموریت خود را به نحوه احسن و با شایستگی هر چه تمام‌تر به انجام رسانده و با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه با بیان اینکه هنرمندان شهید درانقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفاع مقدس نقش آفرین بوده و سهم مهمی در تحولات این دوران داشته اند گفت : باید دربرگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان ، نسبت به معرفی شهدا به عنوان الگوهای رفتاری جهت نسل جوان تلاتش مضاعفی صورت پذیرد.

دکتر موسوی نسب در پایان سخنان خود آمادگی شورای اسلامی شهر مبارکه را جهت برپائی هرچه بیشتر یادواره 22 شهید شهرستان مبارکه اعلام داشت.

در ادامه حاج حمید کمرزرد (رزمنده دفاع مقدس وازدوستان شهیدبهمن ایرانپور) طی سخنانی شهید ایرانپور را فردی سخت کوش در عرصه علم و عمل دانست و گفت: این شهید عزیزدر دوران تحصیل با استعداد و نبوغ خویش برای اولین بار در شهر مبارکه موفق به ساخت سیستم رادیوئی با کمترین امنکانات و ابزار لازم گردید.

ایشان همچنین شهید بهمن ایرانپوررا فردی فعال در عرصه فرهنگی و هنری شهر بویژه کارکردانی و اجرای هنر تئاتر و نمایش در دوران تحصیلات خود دانست   کمرزرد با بیان اینکه مهمترین شاخصه شهید ایرانپور در دوران حیات کوتاه خود بصیرت و آگاهی بود گفت : پیام خون شهید در این دوران تبعیت محض از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

در ادامه این دیدار صمیمی بعد ازمداحی آقای سید امین موسوی که در خصوص مقام شهید صورت گرفت،برادر،مادرودائی های شهید به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.در پایان این دیدار هدایایی توسط نماینده امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه به خانواده شهید اهدا گردید.

1 2 3 4 5

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×