» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال، بیش از گذشته است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال، بیش از گذشته است

تیر 28, 1393 0011

امام جمعه مبارکه گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، بیش از گذشته حائز اهمیت است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین « محمد جواد محمدی » در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با محکوم کردن جنایت های رژیم اشغالگر قدس افزود: هفته آینده در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردم آزاده ایران و دیگر کشورها بلندتر از همیشه خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال باید پر رنگ تر از همیشه برگزار شود، به تاثیر روز جهانی قدس در سراسر دنیا اشاره کرد و افزود: اهمیت دادن به روز قدس و پیروی از ولی فقیه در نهایت به پیروزی مسلمانان و خفت و ذلت صهیونیسم و استکبار جهانی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال روز قدس از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: امروز دشمنان در غزه کودکان زیادی را به شهادت می رسانند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به جنایات صهیو نیست ها علیه مردم بی دفاع غزه گفت: انسان هایی که از انسانیت هیچ بویی نبرده اند امروز با تمام قوا مردم بی دفاع غزه را مورد تهاجم قرار داده اند و بعضی از کشور های منطقه هم با خاموشی وسهل انگاری از این جنایات چشم پوشی می کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه جنایات صهیونیست ها و آمریکا علیه مردم فلسطین زمینه را برای سقوط استکبار فراهم کرده است، از کشور های مسلمان خواست تا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایت‏ها و دشمنی ‏های رژیم صهیونیستی اهمیت مضاعف یافته است گفت : جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی نتیجه حمایت آمریکا و انگلیس و سکوت ننگین مجامع بین المللی و خیانت حکام مرتجع عرب است.

امام جمعه مبارکه با اشاره به اهمیت شب های قدر افزود: شب های قدر فرصتی برای تربیت روح و گذشتن از جسم است.

امام جمعه مبارکه با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت امیرمؤمنان (ع) افزود: حضرت علی (ع) بهترین نماد تقوا و اخلاق اسلامی است و باید اخلاق علوی در جامعه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا همه مردم به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×