» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سرقت 2 خواهر برای تفریح در مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

سرقت 2 خواهر برای تفریح در مبارکه

آبان 15, 1392 0016

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نق از جام جم، سرهنگ جبارپور رئیس پلیس شهرستان مبارکه در استان اصفهان در این باره گفت: در پی شکایت زنی مبنی بر سرقت پول و طلا از کیفش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه از تحقیقات معلوم شد زن مالباخته به دو دختر جوان که برای دقایقی با او همراه بوده اند، مشکوک است. با جمع بندی اطلاعات، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو خواهر سارق و کشف طلا های سرقتی مالباخته شدند.

متهمان عنوان کردند سارق نیستند و به قصد تفریح یکی از آنها حواس زن شاکی را پرت کرده و دیگری، پول و طلا های او را سرقت کرده است. با اعتراف دو خواهر سارق، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد.

گزارش دیگری حاکی است، دو زن سارق که به صورت گسترده از خانه، مغازه و کیف مردم سرقت می کردند، از سوی ماموران پلیس آ گاهی اصفهان دستگیر شده و به 24 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ خسروی، سرپرست پلیس آگاهی اصفهان در این باره گفت: در پی شکایت های مردمی در ارتباط با سرقت از خانه و مغازه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با سرنخ هایی که به دست آمد، ردپای دو زن سارق در این سرقت ها شناسایی شد.

وی افزود: با چهره نگاری رایانه ای از دو سارق تحت تعقیب، ماموران با کنترل محل هایی که بیشترین سرقت ها انجام شده بود، دو زن سارق را شناسایی و آنها را در حالی که قصد سرقت از یک مغازه را داشتند، دستگیر کردند.

با انتقال هر دو متهم به پلیس آگاهی معلوم شد دو زن سارق به نام های سامرو و طاهره از متهمان سابقه داری هستند که بارها به اتهام سرقت از خانه، مغازه و کیف دستگیر و زندانی شده اند. با اعتراف متهمان به 24 فقره سرقت، مالباختگان شناسایی و دو سارق حرفه ای با دستور قضایی روانه زندان شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×