» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه : هدف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی مقابله با اسلام و مقاومت است
اخبار شهرستان مبارکه

امام جمعه مبارکه : هدف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی مقابله با اسلام و مقاومت است

تیر 20, 1393 008

امام جمعه مبارکه گفت : هدف مشترک گروه داعش و رژیم غاصب صهیونیستی مقابله با اسلام و مقاومت است .

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان مظلوم در عراق و غزه به دست غاصبان قدس شریف و گروه تروریستی داعش گفت: مدعیان دروغین دفاع ازحقوق بشر درواقع حامیان واقعی گروه داعش و صهیونیسم جنایتکار هستند.

حجت الاسلام محمدی حملات گسترده رژیم اشغالگرقدس به نوار غزه را یک توطئه صهیونیستی برای قتل عام مسلمان درفلسطین دانست وگفت : ملت مسلمان ایران درروز جهانی قدس با فریاد مرگ بر اسرا ئیل لرزه براندام این رژیم غاصب خواهد انداخت.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به حملات گروه های تروریستی داعش در عراق اظهار داشت : جامعه اسلامی باید با اتحاد و همبستگی در برابر اقدامات تفرقه افکنانه این گروه ها بایستد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام از مردم خواست به نیازمندان و گرفتاران درجامعه اسلامی کمک کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرا رسیدن شبهای قدر ، مردم را به بهره گیری از فیوضات و برکات این شب ها فرا خواند.

وی ضمن یاداوری فضایل پر برکت ماه رمضان گفت : یکی از نعمتهایی که خداوند به ما ارزانی داشته همین ماه رمضان است که همه عوامل سعادت و رسیدن به کمال برای انسان مهیا است .

امام جمعه مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق حقه ملت ایران دفاع خواهند کرد، خطاب به نمازگزاران گفت: باید برای موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای که در ماه مبارک رمضان، در دیار غربت ودر جبهه نرم برای دفاع از حقوق ملت ایران تلاش می کنند، دعا کنیم.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم و امید است بتوانند از حقوق حقه ملت ایران بخوبی دفاع کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×