» عمومی » عکس » (تصاویر) حملات خونین اسرائیل به نوار غزه
عکس

(تصاویر) حملات خونین اسرائیل به نوار غزه

تیر 20, 1393 0010

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد چهارمین روز خود شده است که تاکنون بیش از ۹۰ فلسطینی شهید شده‌اند و منازل مسکونی زیادی در غزه هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته است.

ارتش رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته بیش از چهارصد بار به نوار غزه حمله کرده است، در این حملات، چندین منزل مسکونی نیز مورد هدف قرار گرفتند، که در این حملات دست‌کم 93 فلسطینی شهید و بیش از 700 فلسطینی دیگر هم زخمی شدند.
در مقابل جنبش‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه نیز با پرتاب راکت به عمق سرزمین‌های اشغالی، به تهاجم‌های اخیر رژیم اسرائیل پاسخ داده‌اند، صدها فلسطینی در سال‌های اخیر به‌علت تهاجمات رژیم اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند.
تنش‌ها بین رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها پس از آن شدت گرفت که هفته گذشته یک نوجوان فلسطینی به‌نام محمد ابوخضیر در شرق بیت‌المقدس زنده زنده سوزانده شد.
این اتفاق پس از آن رخ داد که جسد سه شهرک‌نشین اسرائیلی حوالی روستای حلحول در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پیدا شد، تل‌آویو حماس را مسئول مرگ این سه نفر می‌داند، با این وجود، حماس این اتهام را رد می‌کند.
رژیم اسرائیل با محاصره نوار غزه، حدود یک میلیون و 700 هزار ساکن این منطقه را از حقوق اساسی خود همچون آزادی تردد، داشتن شغل با حقوق مناسب و بهداشت و آموزش محروم کرده است. عکس های رویترز از حملات اسرائیل به غزه را در زیر می بینید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×