» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: همه دستگاهها با آموزش و پرورش همکاری کنند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: همه دستگاهها با آموزش و پرورش همکاری کنند

تیر 15, 1393 0011

فرماندار مبارکه گفت: آموزش و پرورش بیشترین نقش را در شکل دهی فرهنگ جامعه بر عهده دارد و همه دستگاهها باید برای حل مشکلات این نهاد اساسی همکاری کنند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، مهدی سلیمانی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: بخشی از شعار امسال مربوط به فرهنگ است و آموزش و پرورش بعنوان یکی از دستگاههای آموزشی و فرهنگی باید تمام توان خود را در جهت اعتلای فرهنگ عمومی معطوف کند.

سلیمانی با بیان اینکه همه مسئولین باید با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، افزود: مردم نیز باید مدرسه و معلم را از خود بدانند و به سازمانی که چنین رسالت مهم و تاثیر گذاری در سطح کشور دارد و آینده کشور به دست تعلیم یافتگان آن رقم می خورد، در جهت رفع مشکلات کمک کنند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه بیشتر مدارس شهرستان در زمینه آب، برق و گاز بدهکار هستند، گفت: ادارات آب و برق و گاز تحت هیچ شرایطی حق این خدمات در مدارس شهرستان را ندارند و مدارس نیز باید با کمک خیرین برای پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه نیز گفت: بیشتر فضاهای آموزشی در مرکز شهر مبارکه قرار گرفته و تراکم زیاد دانش آموزی در این محدوده سبب نامطلوبی وضع فضاهای آموزشی شده است.

احمد مالکی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز گفت: بدون حضور و مشارکت خیران، آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست همه خواسته های آموزشی و پرورشی را مهیا کند، بنابر این بهره گیری از توانمندی خیران در این بخش ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسکن مهر این شهرستان در شهر جدید مجلسی احداث و تاکنون بیش از یک هزار و 700 واحد آن تحویل متقاضیان شده است اما فضای آموزشی کافی برای آن در نظر گرفته نشده که این مسئله در آینده به مشکلی قابل توجه تبدیل می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×