» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: داعش تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: داعش تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است

تیر 13, 1393 0016

امام جمعه مبارکه گفت: گروهک تروریستی داعش تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به جنایات گروهک داعش در عراق افزود: حملات وحشیانه و جنایات قرون وسطایی گروه تروریستی داعش و قتل عام صدها انسان بی گناه، همه نشان از یک توطئه حساب شده علیه کشور عراق دارد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت : همه مسلمانان و سایر کشورهای جهان باید در مقابله با توطئه های استکبار جهانی و اقدامات وحشیانه گروهک تروریستی داعش به صورت جدی و هدفمند عمل کنند.

وی تاکید کرد: حامیان غربی تروریسم به دنبال منافع خود و غارت ثروت ملی عراق و همچنین به دنبال بازار برای تسلیحات و تجهیزات نظامی خود هستند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به دیدار صدها نفر از اساتید دانشگاه ها با مقام معظم رهبری نیز گفت: ضرورت شتاب بخشیدن به حرکت علمی کشور، لزوم مدیریت جهادی در عرصه علمی، ضرورت انطباق هرچه بیشتر فعالیت های علمی با نیازهای جامعه، تبیین نقش دانشگاه ها در نقشه جامع علمی کشور و تربیت جوانان خوش روحیه، آینده نگر، شجاع، امیدوار، معتقد به مبانی نظام و پایبند به تعلقات معنوی از جمله موضوع هایی بود که رهبر معظم انقلاب در این دیدار به آنها تاکید کردند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به روز شهرداری و دهیاری گفت: شهرداری ها باید سبک زندگی اسلامی و ایرانی را در معماری ساختمان ها و بناها مورد توجه قرار داده و به توسعه شهری کمک کنند.

وی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و حدود الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی و استثنایی برای تقویت اراده، آشتی با خدا، ماه توبه و استغفار و مناجات عاشقانه با پروردگار است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×