» عمومی » فناوری اطلاعات » ارائه سرویس ها و خدمات ویژه همراه اول در ایام محرم
فناوری اطلاعات

ارائه سرویس ها و خدمات ویژه همراه اول در ایام محرم

آبان 14, 1392 0018

همراه اول با ارائه سرویسها و خدمات متنوع به استقبال ماه محرم رفته است.

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اپراتور اول با عرضه سرویس ها و تخفیفات ویژه هموطنان عزیز را در این ایام همراهی می کند.
بر اساس این گزارش عرضه بیش از 800 آوای انتظار ویژه این ایام، ادعیه مخصوص ماه محرم، نوحههای ویژه محرم به زبان ها و گویش های مختلف، مرثیه ها، مسابقات پیامکی، اطلاع رسانی مراسم های ویژه ماه های محرم و صفر و … از جمله خدمات و سرویس های اپراتور اول در این ایام است.
همچنین دو سرویس در قالب پیام چند رسانه ای به مدت 12 روز بطور رایگان به مشترکین همراه اول ارائه می شود که می توانند بصورت روزانه این سرویس ها را دریافت کنند.
این گزارش می افزاید: از دیگر سرویس های همراه اول در این ایام تخفیف ویژه این اپراتور به زائران عتبات عالیات عراق است که با تعرفههای جدید همراه اول، زائران عتبات عالیات عراق در ماه های محرم و صفر امسال، فقط با دقیقه ای 1100 تومان می توانند با ایران مکالمه کنند.
بر اساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس زائران عتبات با سیم کارت های همراه اول به مقصد ایران دقیقه ای 1100 تومان، کشور عراق 600 تومان، ارسال هر پیامک 400 تومان، دریافت تماس دقیقه ای 1500 تومان هزینه خواهد داشت و دریافت پیامک رایگان است.
این تخفیف ویژه که از ابتدای محرم امسال (14 آبان ماه) در نظر گرفته شده تا پایان ماه صفر (12 دی ماه) ادامه خواهد داشت.
همراه اول با اشاره به مزیت های استفاده از سیم کارت های این اپراتور در کشور عراق، دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان را از جمله مزایای این سیم کارت ها عنوان کرده است.
اپراتور اول با تاکید بر اینکه روشن کردن تلفن همراه در کشور عراق هیچگونه هزینه ای ندارد، اعلام داشته زائران گرامی عتبات عالیات کشور عراق می توانند تعرفه مکالمات را از طریق پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir و یا یکی از سه روش تماس با 9990، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به 8070، ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به 990009، دریافت کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×