» عمومی » ورزشی » کواچ: می‌خواهیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کنیم
ورزشی

کواچ: می‌خواهیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کنیم

تیر 8, 1393 007

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای من مهم است که به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کنیم
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل لهستان در هفته ششم لیگ جهانی والیبال و صعود به مرحله نهایی گفت: وقتی برای مصاحبه به اتاق کنفرانس آمدم خیلی خوشحال بودم ولی وقتی با سوال‌هایی در مورد ضعیف بودن تیم لهستان مواجه می‌شوم بسیار ناراحت می‌شوم. نمی‌دانم چرا می‌گویید تیم لهستان ضعیف شده در حالی که این تیم برزیل را 3 بر صفر شکست داده است. آن موقع کسی از قدرت تیم لهستان تعریف نکرد حالا چرا فکر می‌کنید این لهستان با لهستانی که برزیل را شکست داد متفاوت است؟ من این نوع سوالات را توهین به تیم خودم تلقی می‌کنم.وی ادامه داد: وقتی تیم ما اینقدر خوب بازی می‌کند و نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهد نباید بگویید که لهستان ضعیف شده بلکه ما نمایش خوبی داشتیم. لهستان بسیار خوب بازی کرد و مخصوصاً در منطقه سرویس نمایش بسیار خوبی داشت. با خروج شهرام محمودی هم دیدید که تغییری در تیم ما صورت نگرفت و ما نشان دادیم 12 بازیکن هم‌ اندازه در تیم‌مان داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عامل موفقیت تیمش را چنین عنوان کرد: من بازیکنان بسیار خوبی دارم. وقتی لیگ جهانی را شروع کردیم و 2 بازی اول را به ایتالیا باختیم کسی به کیفیت این تیم اعتقاد نداشت ولی حالا توجه من به سایر نقاط دنیا است که از حالا چه نگاهی به والیبال ایران خواهند داشت. من از چنین دستاوردی کاملاً خوشحالم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

کواچ اظهار داشت: هدف بعدی ما 2 دیدار باقیمانده در هفته آخر مقابل لهستان و تکرار نتایج خوب هفته‌های گذشته است. برای من خیلی اهمیت دارد که به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی صعود کنیم به همین خاطر بازیکنان باید طرز تفکر خود را شبیه من کنند و با قدرت به راهمان ادامه دهیم تا به هدفمان برسیم.

وی در پایان گفت: ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید فلان تیم برای پیروزی زاده شده اما من به این حرف اعتقادی ندارم چون فکر می‌کنم برای رسیدن به پیروزی باید تلاش کرد. در اولین جلسه‌ای که با بازیکنان داشتم نیز به آنها گفتم به همه حریفان خود احترام بگذارید ولی از هیچ تیمی نترسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×