» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: رمضان، ماه تمرین برای بندگی خداست
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: رمضان، ماه تمرین برای بندگی خداست

تیر 6, 1393 0011

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: ماه مبارک رمضان تمرین برای بندگی الهی و عبادت است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین «محمد جواد محمدی » در خطبه های نماز جمعه مبارکه، افزود: ماه مبارک رمضان، تمرین برای بندگی الهی است و باید حداکثر استفاده را از این ماه برای ترک محرمات و تقویت اخلاق حسنه ببریم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به روز ششم تیرماه سال 1360 وترور نا فرجام رهبر فرزانه انقلاب گفت: منافقین کوردل به خیال خام خود می خواستند انقلاب را از وجود مقدس رهبر فرزانه انقلاب محروم کنند اما مشیت الهی چیز دیگری را رقم زد.

وی بااشاره به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: شهید دکتر بهشتی، الگوی مناسبی برای دستگاه قضایی کشور است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی گفت: حق و عدالت مقوله ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت و دستگاه قضایی باید با تمام توان برای احقاق حق تلاش کند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه کشتار مردم عراق و سوریه و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و در پی آن شهادت 290 ایرانی بی گناه به دور از انسانیت و حقوق بشر است افزود: آمریکا مدعی نقض حقوق بشر توسط ایران است و این در حالی است که کارنامه این کشور سراسر نقض حقوق بشر است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×