» عمومی » ورزشی » سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان: یاران اصفهان اشتباهات خود را در نیم‌فصل دوم جبران می‌کند
ورزشی

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان: یاران اصفهان اشتباهات خود را در نیم‌فصل دوم جبران می‌کند

تیر 2, 1393 0010

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان گفت: یاران اصفهان اشتباهات خود را در نیم‌فصل دوم جبران می‌کند و تلاش داریم که با جذب بازیکن و تمرینات مناسب، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

احسان سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد: این هفته تیم یاران اصفهان به حق خود رسیدند و بازیکنان ما تا حد انتظار توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
وی به اشتباهات داور بازی اشاره کرد و گفت: داور در چند صحنه تاثیرگذار، تحت تاثیر هواداران آبادان قرار گرفت و کادر فنی آبادان سعی بر این داشت که با جو سازی و هیاهو روی داور تاثیر بگذارد که متاسفانه موفق هم شد.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان تصریح کرد: داور در شرایطی که تیم یاران اصفهان عقب و مساوی بود، تصمیمات نادرستی گرفت ولی خوشبختانه تیم ما توانست 5 بر 3 در ورزشگاه آبادان تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان را شکست دهد.
وی اظهار کرد: در کل داور یک پناتی به نفع آبادان گرفت، 2 کارت زرد که باید به بازیکنان آبادان می‌داد را نداد و یک کارت زرد هم اشتباهی به بازیکن یاران اصفهان داد، اما خوشحال هستیم که با این شرایط باز توانستیم موفق شویم.
سلمانی بیان کرد: نیم فصل نخست به پایان رسید و تیم یاران اصفهان با اختلاف ناچیزی در جایگاه 4 قرار گرفت، اما بسیار امیدواریم که جزء 2 تیمی باشیم که به مرحله بعد صعود می کنیم و جزء 4 تیم کشور قرار بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: 10 روز استراحت را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و اردوی 5 روزه در کمپ ساری در نیمه دوم ماه مبارک در دستور کار بوده تا بازیکنان از نظر جسمی و روحی برای ادامه مسابقات در بعد از ماه مبارک رمضان آماده شوند.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان به برنامه‌های نقل و انتقالی  تیم اشاره کرد و افزود: در فکر جذب 2 بازیکن هستیم و با نظر سرمربی تغییراتی را در کادر فنی داریم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر روند رو به رشدی را داشتم و تلاش می کنیم که در نیم فصل دوم با جمع‌آوری امتیازات به صدر جدول نزدیکتر شویم.    

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×