» اخبار سایت شمس » مراسم توديع و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مباركه
اخبار سایت شمس - مطالب ویژه

مراسم توديع و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مباركه

تیر 1, 1393 0017

مراسم توديع حجت الاسلام رضا ابراهيمي و معارفه آقاي علي مبشري سرپرست سابق و جديد اوقاف و امور خيريه شهرستان مباركه برگزار شد .

به گزلرش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه ، طي اين مراسم كه با حضور جناب حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا صادقي مدير كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان و تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا ، هيات امناء مساجد و بقاع متبركه شهرستان و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان مباركه در تاريخ يكم تيرماه ۹۳ در محل امامزاده عزالدين محمد مباركه برگزار شد ، حجت الاسلام ابراهيمي سرپرست سابق اوقاف و امور خيريه شهرستان به ارائه گزارشي مختصر از روند فعاليتها و خدمات انجام شده پرداخت .
در ادامه آقاي سليماني فرماندار شهرستان مباركه طي سخناني ضمن تقدير از خدمات و فعاليتهاي اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طي مديريت آقاي ابراهيمي ، براي سرپرست جديد آرزوي توفيق و سربلندي در كارها را از خداوند متعال مسألت نمود .
همچنين جناب حجت الاسلام و المسلمين صادقي مديركل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان طي بياناتي ضمن تقدير و تجليل از خدمات و فعاليتهاي تأثيرگذار حجت الاسلام ابراهيمي ، به معرفي آقاي مبشري به عنوان سرپرست نمايندگي اوقاف و امور خيريه شهرستان مباركه پرداخت و ايشان را مديري لايق و توانمند در عرصه اوقاف و امور خيريه دانست .
لازم بـــه ذكر است آقاي مهدي شرافت( مسئول روابط عمومي شهرداري مباركه )به نمايندگي از سوي آقاي مهندس ناصر نفري شهردار مباركه در اين مراسم حاضر و با اهداء لوح تقدير و هديه از خدمات حجت الاسلام ابراهيمي تجليل به عمل آورد .
در پايان اين مراسم با تقديم لوح تقدير و اهداء هديه از خدمات ابراهيمي سرپرست سابق اداره اوقاف شهرستان مباركه تجليل به عمل آمد .

 

IMG_2725 IMG_2729 IMG_2731 IMG_2765 IMG_2781 IMG_2793

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×