» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: هدف تروریست های داعش ایجاد اختلاف بین مسلمانان و ناامن کردن منطقه است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: هدف تروریست های داعش ایجاد اختلاف بین مسلمانان و ناامن کردن منطقه است

خرداد 30, 1393 0010

امام جمعه مبارکه گفت: هدف اصلی تروریست های داعش ایجاد اختلاف بین مسلمانان و ناامن کردن منطقه و به دنبال آن پیشبرد اهداف غرب در منطقه است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه، با بیان اینکه تروریست های تکفیری داعش گروهی آدمکش و ضد بشریت و ساخته و پرداخته دست استکبار جهانی هستند، افزود: ریشه این گروه و جریان تکفیری از روز آغاز تا امروز دائما در آدم کشی، خشونت، فتنه و اختلاف بین مسلمین بوده است.

حجت الاسلام محمدی بر اتحاد دولت و ملت عراق در برابر این تروریست ها و حفظ آمادگی مسلمانان برای مقابله با داعش تاکید کرد و گفت: تا پای جان از عتبات عالیات دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه مبارکه با اشاره به دهه بهداشت و تکریم مساجد اظهار کرد: مساجد خانه های خدا هستند که ضرورت دارد همیشه پاکیزه باشند.

وی با اشاره به ضرورت جذاب کردن محیط مساجد و پایگاههای دین برای کودکان و نوجوانان گفت: خانواده ها در فصل تعطیلات، فرزندان خود را تشویق کنند تا به مساجد و کانون های فرهنگی مساجد بروند تا بیشتر با دین اسلام آشنا شوند.

حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی مناسب برای تقوای الهی و تقرب به خداست و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

وی به اول تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و افزود: به فرمان امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات اسلامی در این روز تاسیس شد که نقش بسزایی در تبلیغ دینی در سطح جامعه داشته است.

امام جمعه مبارکه با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید مصطفی چمران گفت: این شهید که عمر خود را در جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام وقف کرد نمونه و الگویی کامل از مدیریت جهادی بود.

وی ایمان و اخلاص، علم و تقوا، خردورزی و مردمی بودن را از ویژگی های شهید چمران بیان کرد و افزود: شهید چمران دوست مظلومان و دشمن سرسخت ظالمان بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×