» عمومی » ورزشی » احسان سلمانی: هدف اصلی یاران اصفهان، کسب امتیاز در بازی‌های نیم‌فصل دوم است
ورزشی

احسان سلمانی: هدف اصلی یاران اصفهان، کسب امتیاز در بازی‌های نیم‌فصل دوم است

خرداد 29, 1393 009

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان گفت: اگرچه شکست برابر شهرداری بندر عباس کار شانس و داوری بود، هدف اصلی یاران اصفهان، کسب امتیاز در بازی‌های نیم‌فصل دوم است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، احسان سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون شکست این تیم در مصاف برابر شهرداری بندر عباس اظهار کرد: داوری و بد شانسی 2 عامل هستند که سبب شکست تیم ما برابر شهرداری بندرعباس شد.

وی افزود: متأسفانه در چند صحنه توپ‌های ما به تیرک دروازه برخورد کرد و بهترین بازیکن ما که ملی‌پوش تیم بوده، پنالتی را خراب می‌کند؛ چندین توپ خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت و از نظر داوری هم صحنه های تأثیر گذاری در بازی بود.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان تصریح کرد: در فوتبال ساحلی اگر خطایی صورت گیرد، از همان جا باید بدون مدافع ضربه بزند و در چند صحنه خطا، داور اشتباه کرد و خطا گرفت که 2 گلی که ما خوردیم از این ضربه‌ها بود و این 2 عامل در کنار مباحث دیگر سبب شد که ما شکست بخوریم.

وی با بیان این که به جدال‌های آینده امید داریم، بیان کرد: در هفته هفتم ما با تیم آبادان در ورزشگاه خانگی آن‌ها بازی داریم؛ این مصاف برای ما مهم بوده و باید با فراموشی نتایج 2 دیدار گذشته برای این بازی تلاش کنیم زیرا ما 3 جلسه تمرین و در 2 روز قبل بازی در آبادان داریم.

سلمانی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم حداکثر امتیازی را که می‌توانیم، به دست آوریم و به تعطیلات نیم فصل برویم؛ ما باید با برنامه‌ریزی چند بازیکن جدید را در یک ماه تعطیلات بگیریم و بعد از آن قصد داریم در تعطیلات نیم فصل بازیکنان پس از استراحت و انجام تمرینات اولیه چند روزی به یکی از شهرهای شمالی برویم تا بعد از نیم فصل با روحیه بالا وارد مسابقات شویم.

وی پیرامون ضعف خط دفاع تیم خاطرنشان کرد: سیستم دفاعی در فوتبال ساحلی پستی بوده که نیاز به هماهنگی و تجربه دارد؛ در این خط ما بازیکنان خوبی مثل مهران مرشدی‌زاده، عبدالله کاشانی، حسین شاهرخی و عبدالله صالحی داریم و آن‌ها تجربه لازم را دارند اما نیاز به هماهنگی دارند؛ آن‌ها بازیکنان تاکتیکی هستند اما عدم هماهنگی میان آن ها باعث بروز این مشکلات شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×