» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » راهپیمایی باشکوه مردم مبارکه به مناسبت ۱۳ آبان
اخبار شهرستان مبارکه

راهپیمایی باشکوه مردم مبارکه به مناسبت ۱۳ آبان

آبان 13, 1392 007

به گزارش پرتال شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از تسنیم، آئین راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور چشمگیر مردم و اقشارمختلف مردم، دانشجویان، دانش آموزان و جمعی از مسئولان شهرستانی در مبارکه برگزار شد.

مراسم راهپیمایی با اجتماع مردم در محل ورزشگاه تختی این شهر آغاز شد.

در مسیر راهپیمایی مردم با پرکردن مشت‌های خود و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را از ظلم و استبداد جهانی فریاد زدند.

در مسیر راهپیمایی بنر های تبلیغاتی محرم و تابلو های تبلیغاتی 13 آبان که دیوار های شهر را زینت بخشیده بود، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد و شور و اشتیاق شرکت کنندگان این آیین ملی، را در سر دادن شعار های ضد ظلم استبداد جهانی صد چندان می‌کرد.

دانش‌آموزان پس از آن بلوار فتح‌المبین، خیابان سلمان، خیابان امام خمینی(ره) تا استادیوم 22 بهمن مبارکه را پیموده و در طول مسیر، “شعار مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر می‌دادند.

در انتهای مسیر راهپیمایی در ورزشگاه 22 بهمن این شهر قطعنامه ای10 بندی قرائت شده و ریاست آموزش پرورش مبارکه با گرام‌یداشت سخنرانی کوتاه پیرامون گرامی‌داشت این روز بزرگ جوایزی نیز به دانش آموزان حاضر اهدا کرد.

گفتنی است دانش‌آموزان و مردم شهرهای دیزیچه، زیباشهر، کرکوند، طالخونچه و شهر جدید مجلسی نیز همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×