» عمومی » ورزشی » امتیاز منفی برای میزبانی ایران در لیگ جهانی والیبال
ورزشی

امتیاز منفی برای میزبانی ایران در لیگ جهانی والیبال

خرداد 24, 1393 005

یک ایراد قابل رفع در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ممکن است تاثیر منفی روی امتیاز میزبانی ایران در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال شب گذشته (جمعه) در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال برای دومین بار متوالی تیم ملی برزیل را شکست دهد. بازی هیجان انگیز 2 تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران تمام شد تا شاگردان کواچ به پله دوم جدول بعد از ایتالیا برسد.

زحمات زیادی برای تدارک سالن آزادی برای میزبانی بهترین تورنمنت لیگ جهانی والیبال کشیده شده بود اما به قول دبیر سابق فدراسیون با بروز یک نقص، تمام این زحمات به هدر می‌رود.

شب گذشته، درست در ابتدای ست پنجم و مهم‌ترین و دیدنی‌ترین ست بازی، اینترنت نه چندان مطلوب و نامطمئن سالن 12 هزار نفری آزادی به دلایل نا معلومی قطع شد و تا دقایقی بعد از نشست خبری همچنان قطع بود. این اشکال در حالی بود که تعداد زیاد خبرنگاران حاضر در سالن برای ارسال خبر و تهیه آمار و اخبار و همچنین ناظر فدراسیون جهانی والیبال برای ارسال گزارش خود نیاز به اینترنت داشتند.

سعید درخشنده، دبیر سابق فدراسیون والیبال در این مورد گفت: ناظر فدراسیون جهانی والیبال باید بلافاصله بعد از بازی، گزارش خود را برای FIVB ارسال کند. حالا اگر در ارسال این گزارش خللی از طرف میزبان به وجود آید، ممکن است به فدراسیون جهانی گزارش دهد که تاثیر منفی روی امتیاز میزبانی ایران خواهد داشت.

ناظر FIVB در حالی با کلافگی تا ساعت یک بامداد در سالن مشغول ارسال گزارش خود بود که بازی حدود ساعت 23:10 تمام شده بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×