» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » گزارش دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با خانواده شهدا و جانبازان
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

گزارش دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با خانواده شهدا و جانبازان

خرداد 19, 1393 0216

در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و به پاس قدردانی از مجاهدت ها و صبوری خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به اتفاق رییس واحد شهرمجلسی، رییس اداره ثبت و احوال، رییس منابع طبیعی این شهرستان از خانواده شهدا وجانبازان دیدار کردند.
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مبارکه ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و لادت حضرت عباس(ع) رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به همراه رییس واحد شهر مجلسی، رییس اداره ثبت و احوال، رییس منابع طبیعی و درمعیت هیئت همراه از خانواده شهیدان علی دهقانیان، حمزه بابایی، قدمعلی قاصر و جانباز سید مهدی موسوی زاده دیدار به عمل آوردند.

دراین دیداردکتر حمید علیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن شهیدان بزرگوار از صبر و پایداری خانواده آنان که ضامن تداوم حیات پرباراین انقلاب مقدس می باشد تقدیر و تشکر نمود و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای خانواده شهدا گفت : امروز، به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است. وی در دیدار با جانباز موسوی زاده بیان داشت : جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش خود می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند. وی در این دیدارضمن ابراز خرسندی از حضور فرزندان شهید و جانباز در دانشگاه برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اعلام نمود دانشگاه از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات تحصیلی این عزیزان دریغ نخواهد کرد و در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبودبه خانواده نامبردگان اهدا نمود.

IMG_0012

IMG_0005 IMG_0009 IMG_0010

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. ali

    برنامه های دیدار از خانواده شهدا از طریق بنیاد شهید اماده و از طریق فرمانداری به همه ارگانها و ادارات ابلاغ می شود و همه ادارات نیز این برنامه ها را بنحو احسنت و بی سروصدا و تبلیغ برگزار می کنند.بهتر است به نام خانواده شهدا برای خود تبلیغ نکنیم.پس عکسهای بقیه کجاست؟ شما دست اندر کاران سایت هم بهتر است قبل از درج یک خبر از کم و کیف ان اگاه شوید و بعد خبر را روی سایت قرار دهید

    • میلاد

      دوست عزیز حرف شما کاملاً درست است ولی کار های بد را معمولاً آدمها بی سر و صدا انجام میدهند و اعمال پسندیده نمادین این چنینی که باعث ترویج فرهنگ احترام به خانواده شهدا می باشد با اطلاع کامل همیشه در سایت قرار می گرفته و می گیرید. اگر در سایت شمس جستوجو نمایید نمونه های این چنینی زیاد مشاهده خواهید نمود.
      مطمئناً خانواده شهدا برگردن تمام ملت ایران حق دارند و اعمال این چنینی وظیفه همه مردم و مسئولین می باشد.
      با تشکر از دیدگاه شما، امیدوارم ابهامی در مورد این مطلب برای شما باقی نمانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×