» مطالب ویژه » فوتبال ساحلی صنعت مبارکه به داوری باخت
مطالب ویژه - ورزشی

فوتبال ساحلی صنعت مبارکه به داوری باخت

خرداد 17, 1393 0010

سرمربی تیم فوتسال ساحلی مبارکه اصفهان:
فولاد مبارکه به داوری باخت

سرمربی تیم فوتسال ساحلی مبارکه اصفهان با اشاره به دیدار این تیم با شهرداری بندرعباس از شهرداری به عنوان تیم‌های خوب فوتبال ساحلی یاد کرد و گفت: فولاد مبارکه امروز در واقع به داوری باخت.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه حسین مرادی عصر امروز پس از باخت تیمش در مقابل شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این شهر، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حقمان باخت نبود.

وی اظهار داشت: در این مسابقه تنها ٧ بازیکن در اختیار داشتیم و سایر بازیکنان تیم ما با مشکل روبرو شدند و نتوانستند خود را به این بازی برسانند.

سرمربی تیم فوتسال ساحلی مبارکه اصفهان ادامه داد: بازی بسیار زیبایی انجام دادیم و از تیم خوب بندرعباس با سه گل جلو افتادیم اما روی اشتباه داوری و این که بازیکنانم در 12 دقیقه سوم از نظر بدنی کم آوردند در پایان ٥ بر ٤ بازی را باختیم.

مرادی بیان داشت: روند تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود ولی هنوز نیاز داریم که بیشتر کار کنیم و بازی‌های برده را در پایان نبازیم.

وی، شهرداری بندرعباس را یکی از تیم‌های خوب این گروه دانست و یادآور شد: پیروزی در این بازی می‌توانست کمک بزرگی برای ما باشد که متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد.

به گزارش فارس؛ در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران که از عصر امروز آغاز شد در یکی از دیدارهای گروه جنوب در زمین ساحلی غدیر بندرعباس نارنجی‌پوشان شهرداری این شهر به دیدار سبزپوشان صنعت مبارکه اصفهان رفته و موفق شدند این تیم را با نتیجه ٥ بر ٤ شکست دهند.

حسین مرادی سرمربی تیم صنعت مبارکه اصفهان در این بازی که با قصد به دست آوردن نخستین پیروزی در وقت‌های قانونی تیم خود را ارنج کرده بود از وجود محمد اسماعیل زاده، حجت‌الله ندافی، میلاد بان، محمود رجبی، مصطفی رضایی، محمد مرادی و ستار ایرانپور بهره برد.

قضاوت این دیدار به عهده شاهرخ میردار نجفی، علی اکبر زارعی مقدم، حامد شهریار پناه و محمد شریف بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×