» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پروژه كنار گذر غرب اصفهان جزو مهمترين پروژه هاي دولت در شهرستان مباركه
اخبار شهرستان مبارکه

پروژه كنار گذر غرب اصفهان جزو مهمترين پروژه هاي دولت در شهرستان مباركه

خرداد 12, 1393 0013

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه ، مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان با اشاره به بازديد ازچندين پروژه شهرستان مباركه در شهرداري مباركه گفت : پروژه كنار گذر غرب اصفهان جزو مهمترين پروژه هاي دولت در شهرستان مباركه است. محمودزاده با بيان اينكه در حال حاضر اين پروژه روند پيشرفت مطلوبي را دارد اظهار داشت :در سفرهاي وزير محترم راه و شهرسازي دولت قبلي به استان اصفهان بر پيگيري و تكميل اين پروژه تاكيد شد و اميدواريم تا اواخر سال جاري ترافيك روي اين محور منتقل شود.
وي كنارگذر غرب اصفهان را يكي از پروژه‌هاي مهم راه در استان اصفهان عنوان كرد و گفت: اين پروژه نقش مهمي در حمل و نقل كشور دارد.
مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان كنارگذر غرب اصفهان را به عنوان محور مهمي در كاهش بار ترافيكي شبكه شرياني شمال- جنوب كشور دانست و افزود: با افتتاح اين آزادراه شاهد كاهش بار ترافيكي، آلودگي هوا و تصادفات جاده‌اي شهر اصفهان خواهيم بود.

محمودزاده با بيان اينكه باند دوم محور طالخونچه شهرضا از پروژه هايي ديگري بود كه مورد بازديد قرار گرفت افزود : اين پروژه به زودي مورد بهره برداري رسمي قرار خواهد گرفت .

مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان با بيان اينكه ورزشگاه ۲۲ بهمن مباركه در مركز شهر واقع شده و امكان توسعه آن وجود ندارد اظهار داشت : با توجه به كيفيتي كه اين ورزشگاه داردمقرر شد با پيشنهاد شهرداري مباركه نسبت به جابجايي اين ورزشگاه به مكان ديگري اقدام شود و بتوان از اين محل با كاربري هاي شهري استفاده شود.

 
IMG_1061 IMG_1073 IMG_1037 DSC07480 DSC07465 DSC07457 DSC07453 DSC07436

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×