» عمومی » ورزشی » بوسه حسن کامرانی‌فر بر پای مادرش
ورزشی

بوسه حسن کامرانی‌فر بر پای مادرش

خرداد 9, 1393 007

حسن کامرانی‌فر در مراسم بدرقه‌اش به جام‌جهانی فوتبال بر پای مادرش بوسه زد و گفت: هر چه دارم از دعای مادرم است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایسنا ، مراسم بدرقه کمک داور بین‌المللی فوتبال پنجشنبه برگزار شد و جامعه ورزش استان خراسان رضوی با تقدیر از حسن کامرانی‌فر آرزو کردند که او همچون جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عملکرد مناسبی در این آوردگاه مهم بین‌المللی داشته باشد.

این کمک داور بین‌المللی فوتبال در این مراسم عنوان کرد: مادرم و دعای او همواره بدرقه راهم بوده و خوشحالم که توانسته‌ام با عملکرد خود، او را سربلند کنم و بوسه بر پای و دست مادرم حداقل کاری است که می‌توانم انجام دهم.

وی با تقدیر از برگزاری چنین مراسمی عنوان کرد: اگر کامرانی‌فر، کامرانی‌فر شده با دعا و انرژی مثبت شما عزیزان است و هر چه دارم از برکت امام رضا(ع) و دعای مادرم است.

وی با اشاره به ورودش به عرصه داوری گفت: سال 1368 که وارد دبیرستان ورزش شدم، آن دبیرستان زندگی من را عوض کرد و با وجود اینکه از مردودی مقطع اول راهنمایی خود ناراحت بودم اما باعث شد به دبیرستان تربیت‌بدنی بروم و این زمینه‌ساز تحول در زندگی من بود.

کامرانی‌فر تصریح کرد: از این 25 سال داوری خود راضی هستم و خیلی‌ها در این مسیر به من کمک کردند و در اینجا باید از مرحوم بیهقی یاد کنم که کمک زیادی به من کرد.

وی خاطرنشان کرد: من دو جام جهانی را تجربه کرده‌ام و در رقابت‌های بزرگ فوتبال دنیا حضور داشته‌ام اما هیچ‌کدام به اندازه این جلسه برایم ارزشمند نیست و اگر امروز مسافر جام‌جهانی هستم به خاطر همین امیدواری‌های شماست.

کمک داور بین‌المللی فوتبال با بیان اینکه در طول عمر داوری‌ام هیچ‌گاه عمدا اشتباه نکردم، گفت: حس قوی برای کمک داوری دارم و به دست و حسم ایمان دارم.

وی با تشکر از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: آموزش و پرورش کمک زیادی به من کرد و اجازه داده بتوانم داوری‌ام را ادامه دهم و از این بابت باید از مدیران و کارمندان آموزش و پرورش تشکر کنم.

کامرانی‌فر با اشاره به فداکاری‌های همسرش اظهار کرد: تمرینات و دوری‌ها سخت است اما همسرم شرایطی را برایم مهیا کرده که می‌توانم به راحتی این سختی‌ها را تحمل کنم.

این مراسم توسط معاونت سلامت و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری شهرداری مشهد، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان برگزار شد و در آن هدایای متعددی به حسن کامرانی‌فر اهدا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×