» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » طنز/ شکایت از لیونل مسی، لیما، ژاکوب و…
اخبار ورزشی

طنز/ شکایت از لیونل مسی، لیما، ژاکوب و…

خرداد 8, 1393 008

شهرام شهیدی در اعتماد نوشت:

خوشبختانه دلواپسی‌ها کمی رفع شد و در اقدامی شکوهمند – که باعث بروز غرور ملی هم بود – مارک زاکربرگ مالک و کاشف و مخترع فیس‌بوک به دادگاهی در استان فارس احضار شد. ما اهالی تاریکخانه ضمن استقبال از صدور احضاریه تا صدور حکم جلب و خنک شدن دلمان موضوع را پیگیری می‌کنیم اما این نمی‌شود که زاکربرگ فلان فلان شده محاکمه و مجازات شود اما برخی متهمان راست راست برای خودشان راه بروند. لذا فهرست اولیه‌یی از کسانی که باید احضار شوند تهیه کردیم تا در صورت غافل ماندن مقامات، فهرست را در اختیار آنها قرار دهیم.

– شکایت از لیونل مسی صهیونیست به خاطر تلاش برای شکست سنگین تیم ملی به دستور اربابان اجنبی‌اش

– شکایت از نیچه به علت نقض حق کپی‌رایت در مورد کتاب چنین گفت زرتشت

– شکایت از ژولیو سزار و در صورت در دسترس نبودنش از نوادگان او به علت ایجاد لابی برای جایگزینی نام عمل سزارین به جای رستم‌زایی

– شکایت از لیما، مجری مشهور برزیلی به علت جریحه‌دار کردن روح و روان مردم

– شکایت از کودکان استخری در برزیل به خاطر لوس بودن‌شان و نپذیرفتن اعمال تفاوت فرهنگی و نک و نال عمدی تحت هدایت بوق‌های استکباری

– شکایت از برگزار‌کنندگان جام جهانی به علت آب رفتن لباس تیم ملی

– شکایت از دولت تاجیکستان به علت خودشیرینی و نیز صدور مجوز خاکسپاری ریچارد فرای در خاک آن کشور بدون هماهنگی با نیروهای خودجوش

– شکایت از نخست‌وزیر جدید هند به علت اعطای سمت وزارت به یک بانوی ایرانی در حالی که زن ایرانی نباید به وزارت برسد

– شکایت از دیوید بکام به علت تعداد زیاد بچه‌هایش و تقلید از سیاست‌های افزایش جمعیت ما بدون پرداخت هزینه کپی‌رایت

– شکایت از میلان کوندرا، نویسنده اهل چک به علت تهاجم گسترده فرهنگی به وسیله ترجمه و چاپ کتاب‌هایش بدون اجازه او در ایران، با این ادله که ندانستن عیب است و او باید می‌دانست.

– شکایت از ژیل ژاکوب به علت انجام رفتار نامتعارف و غیر عرفی در حاشیه جشنواره کن با بازیگر زن سینمای ایران و پخش آن در رسانه‌های خودفروخته غربی.

– شکایت از بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان به واسطه ادرار در لابی هتل و جریحه‌دار کردن طرفداران پر و پا قرص تیم ملی آلمان در ایران.

– شکایت از توماس جفرسون به علت نوشتن بیانیه استقلال امریکا در سال 1776 میلادی. به علت اینکه اگر او نبود الان نه این همه ستم بود نه زاکربرگی بود که فیس‌بوک ایجاد کند.

– شکایت از کنراد تسوزه، مخترع رایانه و بیل گیتس به علت پیشبرد ساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رایانه، که اگر این وسیله ننگین اختراع نمی‌شد نه فیس‌بوکی بود نه اینستاگرامی نه هیچی.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×