» عمومی » فرهنگی ادبی » انعکاس وسیع نامه توضیحات لیلا حاتمی در نشریات و سایت‌ها جهان
فرهنگی ادبی

انعکاس وسیع نامه توضیحات لیلا حاتمی در نشریات و سایت‌ها جهان

خرداد 3, 1393 007

بیش از 120 منبع خبری، این خبر را به نقل از خبرگزاری فرانسه منعکس کرده‌اند.
نامه دیروز لیلا حاتمی برای ارائه توضیحات از صحنه ای که در مراسم معرفی با ژیل ژاکوب رییس 84 ساله کن پیش آمد، بلافاصله در سایت های خبری جهان انعکاسی وسیع یافت.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این خبرگزاری با ترجمه کامل متن نامه توضیحات لیلا حاتمی، مروری بر وقایع روزهای اخیر کرده است.

در بخشی از این نامه آمده است: هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی که نمی توانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم. با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.

در ادامه این خبر با نقل قولی از حسین نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ ایران، یادآور می شود که زنان ایرانی همیشه مظهر عفت و پاکی بوده‌اند بنابراین اینگونه حضور‌های نامناسب که اخیرا در جشنواره کن اتفاق افتاده همسو با اعتقادات دینی ما نیست.

علاوه بر این نامه گروهی از دانشجویان حزب الله زن ایرانی که درخواست اقدام قانونی علیه لیلا حاتمی را کردند و با شکایت علیه وی خواستار زندانی شدن و شلاق وی شدند نیز در این خبر یادآوری شده است.

خبرگزاری فرانسه یادآور می‌شود لیلا حاتمی که زاده خانواده ای با پشتوانه قوی سینمایی است به دلیل بازی در فیلم «جدایی» ساخته اصغر فرهادی که تنها فیلم ایرانی برنده جایزه اسکار است، در سراسر جهان شناخته شده است.

بیش از 120 منبع خبری، این خبر را به نقل از خبرگزاری فرانسه منعکس کرده‌اند.

لیلا حاتمی بازیگر 41 ساله ایرانی امسال به عنوان یکی از اعضای گروه داوری بخش اصلی جشنواره کن، در این رویداد سینمایی حضور دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×