» عمومی » ورزشی » لباس تیم ملی فوتبال ایران تقلبی است
ورزشی

لباس تیم ملی فوتبال ایران تقلبی است

اردیبهشت 31, 1393 007

ال‌اشپورت:

لباس تیم ملی فوتبال ایران تقلبی است

آی توپهای آل اشپورت که با واسطه گری یک مقام مهم فوتبال ایران به باشگاهها عرضه شد نیز تقلبی بوده یا نماینده این کمپانی اجناس اصل را به ایران صادر کرده است ؟
لباس تیم ملی فوتبال ایران تقلبی است
به گزارش عرش نیوز؛ دفتر خاورمیانه تولیدی آل اشپورت که به اندازه همه عمر فعالیت این شرکت در آلمان خبرساز بوده هنوز هیچ واکنشی نسبت به خبر تقلبی بودن پیراهن های تحویل شده به تیم ملی نشان نداده است .

به گزارش ای اسپورت ، شرکت ال اشپورت، تولیدکننده لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران که نگران شهرت خود در بازار ایران است به بی‌بی‌سی فارسی گفت که پس از بازدید از اردوی تیم ملی ایران در اتریش، متوجه شده است که لباس‌هایی که در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته، قلابی هستند!

ملانی اشتاین هیلبر، مدیر تبلیغات این شرکت آلمانی گفت که لباس هایی که درحال حاضر تیم ملی فوتبال ایران از آن استفاده می کند، نشان ال اشپورت را دارد، اما تولید این شرکت نیست.

ال اشپورت گفت که موضوع پیراهن های تقلبی را پیگیری خواهد کرد و لباس های جدیدی برای تیم ملی ایران به اتریش می فرستد.

این یک رسوایی بزرگ برای مدیران این شرکت در ایران است . سالهاست که گفته شده لباس های آل اشپورت مورد استفاده در ایران اورجینال نیست و در تولیدی های دور و نزدیک ساخته می شود ؛ و سئوال مهم تر : آی توپهای آل اشپورت که با واسطه گری یک مقام مهم فوتبال ایران به باشگاهها عرضه شد نیز تقلبی بوده یا نماینده این کمپانی اجناس اصل را به ایران صادر کرده است ؟ این ها سئوالاتی مهم اند که البته فدراسیون ایران هرگز به آنها پاسخ نخواهد داد … این خط و این نشان

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×