» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مبارکه در مجلس: وزارت نیرو درباره مسئله آب اصفهان به دنبال وقت‌کشی است
اخبار شهرستان مبارکه

نماینده مبارکه در مجلس: وزارت نیرو درباره مسئله آب اصفهان به دنبال وقت‌کشی است

اردیبهشت 31, 1393 0011

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه قبل قرار بر این بود دو هفته‌ای پاسخ بدهند و الان بعد از چهار هفته بهانه‌های مختلف می‌گیرند و ما معتقد هستیم وزارت نیرو به دنبال وقت کشی است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون جلسه روز گذشته نمایندگان با وزیر نیرو اظهار کرد: جلسه با حضور وزیر نیرو و معاونین ایشان برگزار شده و در حوزه‌های مختلف وزارت نیرو بحث شد اما مبحث اصلی تونل بهشت آباد بود.

وی با بیان این‌که دلایلی را نمایندگان استان اصفهان در توجیه اجرایی بودن پروژه بهشت آباد با تونل که به پشتوانه نظرات کارشناسی 12 سال گذشته بر‌می‌گردد‏، داشتند تصریح کرد: در عین حال وزیر هم بحث اینکه پروژه با تونل یا با لوله اجرایی شود را به پس از اظهار نظر کرشناسی و هفته بعد موکول کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی‏، آب و منابع طبیعی خاطر نشان کرد: البته در طول جلسه به وزیر تفهیم شد که موضوع آب استان اصفهان را مد نظر قرار دهد حتی نمایندگان اعتراض داشتند که زمانی قرار بود یک میلیارد متر مکعب آب به استان برسد و الان بحث 250 میلیون متر مکعب یعنی یک چهارم هست که با توجه به آینده استان باید میزان آب ورودی به استان را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: در جلسه قبل قرار بر این بود 2 هفته‌ای پاسخ بدهند و اکنون بعد از 4 هفته بهانه‌های مختلف می‌گیرند البته ما معتقد هستیم وزارت نیرو به دنبال وقت کشی هست و صراحتا اعلام کردیم که نمایندگان استان اصفهان در چارچوب قانون و وظایفی که دارند سایر راهکارهایی را که باید دنبال کنند را دنبل می‌کنند و از وزیر خواستیم که مواضع دوگانه‌ای را که دنبال می‌کند، کنار گذاشته و نسبت به شفاف سازی اجرای این طرح اقدام کند.

ایرانپور درباره اظهارات وزیر در برنامه ثریا گفت: چیت‌چیان مدعی بود حرف خاصی نبوده اما CD صحبتهای وی بود و ما به جد متذکر شدیم که اگر صحبت‌های دیگری که حاکی از جانب داری بدون کارشناسی باشد صورت بگیرد نمایندگان نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.وی افزود: قرار بر این شد جلسه بعدی با حضور استاندار استان و امام جمعه اصفهان و نمایندگان استان با وزیر برای ادامه بررسی موضوع آب داشته باشیم.

نماینده مردم مبارکه همچین اظهار کرد: امروز(سه شنبه) در کمیسیون آموزش در بحث تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های که در تجهیزات و امکانات در بین دانشگاه‌های پیام نور در سطح کشور وجود دارد

از وزیر علوم سوال می‌کنم و در رابطه با عزل و نصب های غیر کارشناسی وزارت علوم سایر نمایندگان سوال کردند و اگر موضوع در صحن بیاید بر اساس وظیفه‌ای که داریم کارت زرد را به وزارت علوم می‌دهیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×