» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » واقعه عاشورا در تاریخ اسلام بی نظیر است
اخبار شهرستان مبارکه

واقعه عاشورا در تاریخ اسلام بی نظیر است

آبان 11, 1392 1011

به گزارش پرتال شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا،حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: در زندگی باید از امام حسین(ع) درس بگیریم تا در آخرت از شفاعتش بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همیشه به دنبال بهانه هستند، اظهار کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی خود با ملت ایران برنمی دارند.
امام جمعه مبارکه با اشاره به اهمیت شعار مرگ بر آمریکا گفت: از روزی که در سال ۵۸ جاسوس خانه آمریکا در ایران تسخیر شد تا به امروز، تمام ذلتی که متوجه آمریکا شده، نتیجه اجرای شعار راهبردی مرگ بر آمریکا است.
وی گفت: ملت ایران تا روزی که آمریکا مستکبر است و از اسرائیل حمایت می کند و در کشورهای اسلامی تروریست پروری می کند، شعار مرگ بر آمریکا را ادامه می دهد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه زبان تهدید و تحریم با سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران یک قدم از اصول اساسی خود عقب نشینی نمی کند و تا آمریکا دست از دشمنی بر ندارد شعار اصلی ملت ایران مرگ بر آمریکاست.
وی در ادامه شهادت مظلومانه ۱۴ تن از مرزبانان ایران اسلامی که توسط اشرار و تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تسلیت گفت و افزود: از مسوولان نظامی و دستگاه قضایی کشور خواستاریم با پیگیری این مساله برخورد جدی با اشرار و تروریست ها داشته و انتقام خون پاک این شهیدان را بگیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×