» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » گالری عکس مراسم تجلیل از عوامل فیلم های مستند راهیان نور دانش آموزی شهرستان مبارکه / اختصاصی سایت شمس
شهرستان مبارکه - عکس - مطالب ویژه

گالری عکس مراسم تجلیل از عوامل فیلم های مستند راهیان نور دانش آموزی شهرستان مبارکه / اختصاصی سایت شمس

اردیبهشت 27, 1393 0016

از سوی بسیج و آموزش و پرورش مبارکه صورت گرفت
تجلیل از عوامل فیلم های مستند راهیان نور دانش آموزی شهرستان مبارکه به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مبارکه و روابط عمومی شهرداری مبارکه مراسم اکران و تجلیل از عوامل فیلم های مستند راهیان نور دانش آموزی شهرستان مبارکه انجام شد.
به گزارش خبرنگار سایت شمس شهرستان مبارکه این مراسم روز 4شنبه در فرهنگسرای غدیر شهرداری مبارکه با حضور مسئولین شهرستان؛فرماندار،ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبارکه، مسوولین گردان 109 امام حسین،برخی از هنرمندان فرهیخته شهرستان و دانش آموزان بسیجی به همراه خانواده هایشان برگزار شد.
ابتدای این مراسم فیلم مستند دیار پروانگان به نویسندگی جواد رضازاده اکران شد.
سرهنگ رسول قاسمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با عرض خیر مقدم از عوامل سازنده این مستندها تشکر کرد و نکاتی را در خصوص ادامه این فعالیت بیان کرد.
مهدی سلیمانی،فرماندار مبارکه هم با تشکر از عوامل سازنده این مستند ها و عوامل برگزاری این برنامه  برای آن ها موفقیت روز افزون آرزو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی نجف آبادی از چهره های انقلابی؛صحبت هایی درباره دفاع مقدس و وظیفه ما نسبت به شهدا برای حاضرین صحبت کرد.

پس از بیانات حجت الاسلام والمسلمین عباسی اکران فیلم مستند از مدرسه تا مدرسه به نویسندگی سعید احمدپور صورت گرفت.
پس از آن تجلیل از عوامل این فیلم ها صورت گرفت. همچنین با اهدای تندیسی از خانواده بهمن باقری،کارگردان مستندهای راهیان نور دانش آموزی تجلیل شد.
مدیریت دبیرستان سما واحد مبارکه و امام جمعه محترم شهرمبارکه نیز در اجرای این برنامه همکاری داشتند.
در پایان این برنامه، نمایشگاه عکس شهدای دانش آموز هنرمند که در بخش ورودی فرهنگسرای غدیر برپا بود، مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.
گالری عکس اختصاصی سایت شمس از این مراسم را در زیر مشاهده نمایید:
عکاس: مهرداد احمدپور
(برای مشاهده عکس ها با اندازه اصلی بر روی آنها کلیک نمایید)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×