» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس جمعیت هلال احمر مبارکه: ۵ پایگاه امداد در شهرستان مبارکه راه اندازی می شود
اخبار شهرستان مبارکه

رییس جمعیت هلال احمر مبارکه: ۵ پایگاه امداد در شهرستان مبارکه راه اندازی می شود

اردیبهشت 26, 1393 0012

رییس جمعیت هلال احمر مبارکه گفت: این پایگاه ها در پنج نقطه حساس و حادثه خیز شهرستان به صورت دائم و با کمک مسوولین شهرستان راه اندازی خواهند شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، لطف الله ابوطالبی اظهار کرد: جعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک سازمان غیردولتی و عضوی از نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است و در داخل کشور ایران و در برخی موارد در دیگر مناطق جهان به فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه فعالیت دارد.
وی گفت: این سازمان دارای سازمان‌های زیرشاخه متعددی است که طیف گسترده‌ای از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را در بر می‌گیرند.
رییس جمعیت هلال احمر مبارکه با اشاره با اینکه پنج پایگاه امداد در شهرستان در حال راه اندازی است، گفت: این پایگاه ها در پنج نقطه حساس و حادثه خیز شهرستان به صورت دائم و با کمک مسوولین شهرستان به ویژه ایرانپور، نماینده مجلس و دیگر مسوولین که عضو ستاد حوادث غیر مترقبه هستند در حال راه اندازی است که در این زمان اعتبار و زمین پایگاه توسط شورای بخشداری گرکن جنوبی، همچنین شورا و شهرداری های کرکوند، طالخونچه و دیزیچه تامین شده است.
وی در زمینه فعالیت های هلال احمر افزود: فعالیت های هلال احمر در سه بخش انجام می شود بخش جوانان که از غنچه های هلال شروع می شود و تا دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و کارگری ادامه پیدا می کند.
ابوطالبی ادامه داد: در بخش امداد در غالب تیم های تخصصی و عمومی در حال فعالیت هستیم و همچنین در بخش داوطلبان نیز افرادی که بالای ۲۹ سال سن داشته باشند در چهار گروه طبقه بندی می شوند و به نوعی هلال احمر رابطی است بین این افراد و نیازی که نیازمندان می توانند داشته باشند.
وی با بیان اینکه هلال احمر شهرستان در مسابقات استانی دارای رتبه برتر است، خاطر نشان کرد: شهرستان مبارکه در سال گذشته در مسابقات استانی در بحث اسکان، همچنین نصب چادرهای اسکان اضطراری مقام برتر استانی را به دست آورد که به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

منبع: ایمنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×