» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ایرانپور: فولاد مبارکه برای افزایش فضاهای ورزشی مبارکه اقدام کند/ افزایش قیمت بلیت‌های استخر شایعه است
اخبار شهرستان مبارکه

ایرانپور: فولاد مبارکه برای افزایش فضاهای ورزشی مبارکه اقدام کند/ افزایش قیمت بلیت‌های استخر شایعه است

اردیبهشت 26, 1393 0011

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فولاد مبارکه برای افزایش فضاهای ورزشی شهرستان مبارکه، شهرستان محل استقرار این شرکت اقدام کند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، علی ایرانپور در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون شایعه تحویل استخر مبارکه به شرکت فولاد مبارکه و اعتراضات صورت گرفته از سوی برخی مردم این شهرستان نسبت به این مسئله اظهار داشت: من به میزان چندانی در جریان این مسئله نیستم و باید از مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره آن سئوال کنید اما در راستای درآمدزایی، بررسی‌هایی صورت گرفته که درآمد بیشتری برای استخرهای استان داشته باشند.

وی پیرامون افزایش احتمالی قیمت بلیت استخرهای شهرستان‌های استان تصریح کرد: بر اساس صحبت‌های ما اعلام شده که افزایش قیمتی در میزان بلیت‌ها نداریم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقد هستم باید بیشترین درآمد را از استخر کسب کرد زیرا در شهرستان نیازهایی دارد اما نباید قیمت‌ها افزایش پیدا کند.

وی افزود: برخی صحبت‌هایی کرده‌اند و ظاهرا تعاملاتی با شرکت فولاد مبارکه در زمینه استخر این شهرستان صورت گرفته اما قرار است که افزایش قیمتی در این زمینه صورت نگیرد.

ایرانپور با انتقاد از بی‌توجهی فولاد مبارکه در زمینه گسترش فضاهای ورزشی این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه فولاد در این زمینه اقداماتی صورت نمی‌دهد و باید تلاش کند که برای ارتقای فضاهای ورزشی شهرستان مبارکه نیز اقدام کند.

وی بیان داشت: شهرستان محل استقرار شرکت فولاد مبارکه بوده و باید این شرکت حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهد و قرار بود اقداماتی در این زمینه صورت گیرد تا مشکلات برطرف شود اما این اتفاق تاکنون صورت نگرفته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×