» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همایش پیاده روی خانوادگی در مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

همایش پیاده روی خانوادگی در مبارکه برگزار شد

اردیبهشت 23, 1393 0013

همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع)، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مردم و خانواده ها در مبارکه برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مبارکه روز سه شنبه با استقبال مردم مواجه شد و مردم ورزش دوست این شهرستان نیم ساعت قبل از برگزاری در محل شروع آن حضور یافتند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی اظهار کرد: با برگزاری همایش های پیاده روی و ورزش های همگانی می توان فرهنگ ورزش کردن را در بین شهروندان ترویج داد.

صالحی برگزاری همایش های ورزشی همگانی را در راستای سیاست های نظام و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت ورزش همگانی، عنوان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه اولین تاثیر ورزش و پرداختن به آن است و همایش های همگانی گام نخست در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم است.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی و پرداختن مردم به آن، زمینه را برای موفقیت های بزرگ فراهم می سازد و حضور با شور و شوق مردم در همایش های ورزشی و همگانی زمینه ساز موفقیت های بزرگ ورزشی است.

خانواده های شرکت کننده در این همایش مسیر ورزشگاه 22 بهمن تا پارک گل نرگس را پیمودند.

همایش پیاده روی خانوادگی در مبارکه به همت اداره ورزش و جوانان، هیات کوهنوردی و ورزش های صعودی و فرماندهی انتظامی مبارکه برگزار شد.

در پایان همایش پیاده روی خانوادگی به قید قرعه جوایزی به 50 نفر از ورزشکاران از سوی شهرداری و اداره ورزش و جوانان مبارکه اهدا شد.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×