» مطالب ویژه » شکست فوتبال ساحلی مبارکه مقابل یاران اصفهان / گزارش مسابقه همراه با حواشی
مطالب ویژه - ورزشی

شکست فوتبال ساحلی مبارکه مقابل یاران اصفهان / گزارش مسابقه همراه با حواشی

اردیبهشت 19, 1393 0013

تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان شهرآورد استان را با پیروزی آغاز کرد.
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، در هفته اول مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور و از گروه جنوب تیم تازه لیگ برتری شده یاران اصفهان مقابل هم استانی خود صنعت کشاورزی مبارکه در یک بازی نزدیک و پا به پا 5 بر 4 به پیروزی رسید.
شهریار مژده، صادق صادقی ، ‌ علی حسینی و حسین شاهرخی برای تیم یاران اصفهان و مصطفی رضایی، رضا یزدانی و محسن باقری برای صنعت مبارکه در این بازی گلزنی کردند .
رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور در دو گروه هفت تیمی شمال و جنوب برگزار می شود که از هر گروه 2 تیم به نیمه نهایی راه می یابند و یک تیم از هر گروه هم به لیگ یک سقوط می کند.


مدیر عامل یاران اصفهان:مطمئن باشید از اعتبار فوتبال ساحلی استان اصفهان دفاع خواهیم کرد.
 
پس ازپیروزی در دربی اصفهان ،اکبر درخشان در گفت و گو با خبرنگار سایت شمس مبارکه گفت: با توجه به روند آماده سازی تیم و شناختی که از کادر فنی و بازیکنان داشتم پیروزی در این بازی دور از انتظار نبود.وی گفت امسال اولین تجربه حضور در لیگ برتر کشور را داریم و مسلما کار سختی در پیش است ولی مطمئنا با کسب نتایج خوب از اعتبار فوتبال ساحلی اصفهان دفاع خواهیم کرد.وی بومی سازی و توجه به تیم های پایه را از اولویت های باشگاه یاران اصفهان دانست و اظهار امیدواری کرد استعدادهای فوتبال ساحلی اصفهان بیشتر شکوفا شده و اصفهان به قطب اصلی فوتبال ساحلی ایران تبدیل شود.
وی حضور سه تیم یاران اصفهان، تاک تیران و صنعت و کشاورزی مبارکه از استان اصفهان در لیگ برتر کشور را به فال نیگ گرفت و آرزوی موفقیت برای آنها نمود.ایشان در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزشی استان به فوتبال ساحلی شد.

 
سرپرست تیم یاران اصفهان : زمین فوتبال ساحلی ناژوان اصفهان بهترین در ایران است.
 
احسان سلمانی سرپرست یاران اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سایت شمس مبارکه گفت: از دو ماه پیش استارت حضور در لیگ برتر زده شد تمرینات تیم را شروع کردیم و همزمان جهت آماده سازی زمین فوتبال  ساحلی ناژوان اقدام نمودیم و با همکاری هیئت فوتبال اصفهان و شهرداری اصفهان زمین را با سختی و مشکلات زیاد جهت میزبانی در مسابقات و نواقص و معایب آن را رفع نمودیم.توافقات لازم را با بازیکنان مورد نظر انجام دادیم و در موعد مقرر قرار داد های آنرا ثبت نموده ،ورودی مسابقات را پرداخت نموده و کارت بازی بازیکنان  را از فدراسیون فوتبال گرفتیم هم چنین با برنامه ریزی دقیق و منظمی که داشتیم کلیه امور اداری را انجام داده و همچنین مجوزات لازم برای میزبانی را اخذ نموده و و به اذعان نماینده ناظرین فدراسیون و داوران به بهترین نحو میزبانی هفته اول را انجام دادیم.
وی همچنین در مورد زمین فوتبال ساحلی ناژوان اصفهان گفت یکی از بهترین زمین های فوتبال ساحلی کشور است که می توان با بهبود کیفیت و رفع کاستی ها حتی بازی های ملی و بین المللی را در آن برگزار کرد.
 

مدیرعامل باشگاه صنعت مبارکه:

شکست تیم مبارکه مقابل یاران اصفهان دور از انتظار نبود

مدیرعامل باشگاه صنعت کشاورزی مبارکه گفت: با توجه به مشکلاتی که در آغاز مسابقات لیگ برتر پیش‌روی ما بود، انتظار کسب این نتیجه و شکست مقابل یاران اصفهان را داشتیم.

رسول کرمی شامگاه پنجشنبه پس از حضور تیم صنعت کشاورزی مبارکه در لیگ برتر در جمع خبرنگاران پیرامون اولین مصاف این تیم برابر یاران اصفهان اظهار کرد: بازی مصاف سختی بود؛‌ هر 2 تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند تیم ما با وجود مشکلاتی که پیش‌رو داشت یک بازی یکنواخت را به نمایش گذاشت.

وی افزود: ‌ تیم ما تا دقایقی قبل از بازی مشکلات زیادی داشت که با کمک فدراسیون تا حدودی حل شد و ما انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت کشاورزی مبارکه با اشاره به غیبت بازیکنان شاخص این تیم بیان کرد: چند تن از بازیکنان ما با برخی مشکلات اداری مواجه شدند و مدارکشان به فدراسیون نرسید به همین سبب امروز آن‌ها را در اختیار نداشتیم اما در هفته‌های آینده این بازیکنان هم به تیم اضافه می‌شوند.

وی درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: صنعت کشاورزی از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده و ما با وجود این همه مشکل، امروز بازی خوبی انجام دادیم و در هر صورت بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه هستند و برای پیروزی‌های آینده نیاز به حمایت و تجربه بیشتر دارند.

کرمی پیرامون دسته‌بندی گروه‌های شمال و جنوب خاطرنشان کرد: با دسته‌بندی امسال لیگ توسط فدراسیون، تیم ما با مشکل مواجه بوده و در دوره‌های مختلف بازی‌ها بهترین تیم‌ها از گروه جنوب بوده‌اند و همیشه تیم‌های جنوب با بازی خوبی که به نمایش گذاشته‌اند، به فینال صعود کرده‌اند اما همیشه تیم‌های قهرمان و قدرتمند از گروه جنوب هستند و مطمئنا سطح بازی‌ها در گروه جنوب سخت تر است.


محسن صالحی:
نبود اسپانسر کار تیم‌های فوتبال ساحلی را دشوار کرده است/ قدرت یاران را در آینده ببینید
سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان گفت: نبود اسپانسر، کار تیم‌های فوتبال ساحلی را دشوار کرده و مشکلات مالی بسیاری برای این تیم‌ها همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ساحلی صنعت کشاورزی مبارکه در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: شرایط این مسابقه بسیار دشوار بود و بازی بسیار پرفشار و پربرخورد بود و باید گفت که از نظر فنی این مسابقه در سطح بالائی قرار داشد اما ما به دلیل تمرینات پرفشار، نتوانستیم آنگونه که باید عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: این بازی برای ما یک دیدار تدارکاتی به حساب می‌آمد و با شناختی که از تیم حریف داشتیم، تلاش کردیم که از این بازی به خوبی بهره ببریم و بدون شک در بازی‌های آینده، قدرت یاران اصفهان را به خوبی متوجه می‌شوید.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان با اشاره به نبود بازیکنان ملی‌پوش این تیم در بازی امروز بیان داشت: برخی بازیکنان ملی‌پوش ما در این بازی برای تیم به میدان نرفتند اما مشکلات آنها به زودی برطرف می‌شود و تا دو هفته دیگر، بازیکنان ملی‌پوش می‌توانند برای ما به میدان بروند.

وی با اشاره به مشکلات قابل توجه تیم‌های فوتبال ساحلی در لیگ برتر ادامه داد: تیم‌های فوتبال ساحلی از نبود اسپانسر و مشکلات مالی رنج می‌برند و همه می‌دانند که شرایط لیگ برتر فوتبال ساحلی اینگونه است اما باید برای حل مشکلات آنها کاری کرد.

صالحی با بیان اینکه گروه جنوب مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی از کیفیت بیشتری برخوردار است، گفت: تیم‌های گروه جنوب همیشه تیم‌های قدرتمندی به شمار می‌رفته‌اند و شرایط بهتری داشته‌اند و تیم‌های فینالیست همواره از گروه جنوب صعود می‌کنند.


سرمربی تیم صنعت کشاورزی مبارکه:

داوری در شهرآورد فوتبال ساحلی اصفهان به ضرر مبارکه بود

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت کشاورزی مبارکه گفت: فیلم بازی به صورت دقیق به همه نشان می‌دهد که داور در شهرآورد اصفهان چقدر به تیم ما ضرر زد.

حسین مرادی پس از تیمش در شهرآورد اصفهان پیرامون بار فنی این دیدار اظهار کرد: ما پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش‌رو داشته باشیم؛ تیم ما خوب بازی کرد اما به هر حال در دیدار نخست در مقابل تیمی که از بازیکنان ملی پوش تشکیل شده، آسان نیست.

وی با اشاره به بازیکنان تیمش بیان کرد: این 2 تیم قابل مقایسه نیستند زیرا تیم ما از بازیکنان محلی شهر مبارکه تشکیل شده و همه بازیکنان آن جوان و آینده‌دار هستند و این بازیکنان آینده‌ساز فوتبال ساحلی اصفهان و ایران به شمار می‌روند.

سرمربی تیم صنعت کشاورزی مبارکه درباره داوری بازی تصریح کرد: ناداوری در این بازی به صورت فاحش نمایان بود؛ متأسفانه اگر درباره داوری اظهار نظری کنیم به سرعت ما را محروم می‌کنند و این سبب ضرر خوردن تیم می‌شود اما اگر فیلم بازی را مشاهده کنید، می‌توانید ببینید که داوری چقدر به تیم ما ضرر زد.

وی با بیان این که 3 تیم اصفهانی فوتبال ساحلی نباید در یک گروه قرار می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: این که بازی‌ها در 2 گروه برگزار شود، مشکلی ندارد اما مسئولان می‌تونستند به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که این 3 تیم اصفهانی به هم برخورد نکنند و از آن طرف سطح کیفی گروه دوم پائین نیاید.


منبع: خبرگزاری مهر ، خبرگزاری تسنیم ، شبکه خبر

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×