» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان کلانتری 14 شهر کرکوند افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان کلانتری 14 شهر کرکوند افتتاح شد

اردیبهشت 12, 1393 1128

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: صلابت و عزت نیروی انتظامی مایه خوشحالی مسوولان نظام، خانواده شهدا و ملت ایران است.

به گزارش سایت شمس مبارکه سردار عبدالرضا آقاخانی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح کلانتری 14 شهر کرکوند شهرستان مبارکه با بیان اینکه راه اندازی این مکان در چند سال گذشته از درخواستهای مردم و مسوولان بوده است، اظهار کرد: امروز کلانتری به عنوان پناهگاه مردم محسوب می شود و در واقع افزایش کلانتریها به عنوان پایگاه ارائه خدمات نیروی انتظامی از انتظارات مردم است.

وی با اشاره به شعار جامعه محوری پلیس و نیروی انتظامی گفت: محور اجرای این شعار در جامعه، کلانتری هاست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کلانتری به عنوان محل اقتدار، پایگاه امن و پناهگاه مردم محسوب می شود، افزود: کلانتری ها فقط مرکز برخورد با متخلفان نیست، بلکه مراکز مشاوره به مردم در جلوگیری از ناامنی و جرائم در جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه کلانتری ها به عنوان پل ارتباطی با بدنه نیروی انتظامی هستند، گفت: کلانتری یک مرکز تأثیرگذار است و عملکرد نیروی انتظامی را در دیدگاه و ذهن مردم نمایان می کند.

آقاخانی گفت: سرعت در عمل، پیگیری و حضور به موقع در صحنه جرم و ایجاد امنیت بیشتر در حوزه کلانتری از وظایف مسوولان و مأموران نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه امروز مردم خود را از پلیس و پلیس را از خود می دانند، گفت: مردمداری به این معناست که مردم به عنوان پشتوانه و رکن اصلی امنیت هستند و ما اعتقاد داریم که ماموریت های ناجا بدون همکاری و مشارکت مردم موفیقت آمیز نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برخورد با جرائم ویژه در اولویت کار کلانتری قرار دارد، اظهار داشت: قانون شمشیر برنده ای است که امروز برای مقابله با مجرمان در دست نیروی انتظامی قرار دارد.

کلانتری 14 شهر کرکوند با 600 میلیون تومان هزینه در زمینی به مساحت 400 متر مربع توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرکوند احداث شده است.

منبع: ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. سید جواد موسوی

    سلام ودرود انشالله هر روز شاهد اقتدار نیروی انتظامی وامنیت شهر کشورمان باشیم سید جواد موسوی بداغ آبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×