» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پیام های شهردار مبارکه به مناسبت روز شوراها ، كارگر ، معلم و روز ملي خليج فارس
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام های شهردار مبارکه به مناسبت روز شوراها ، كارگر ، معلم و روز ملي خليج فارس

اردیبهشت 10, 1393 109

پيام تبريك شهردار مباركه
گراميداشت روز شوراها ، بزرگداشت روز كارگر و نكوداشت مقام معلم
خداي متعال را همواره حاضر و ناظر كار خود بدانيد و خدمتي را كه مردم بر دوش شما نهاده اند،به عبادتي بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نمائيد. (مقام معظم رهبري)

سپاس خداوند متعال را كه به لطف استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در راستاي احترام و اكرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران نهادي به نام شوراي اسلامي در اين كشور شكل گرفت. بدينوسيله نهم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس نهاد مقدس شوراي اسلامي شهر و روستا را به اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر مباركه ، كه با وظيفه شناسي ،همدلي و توجه به اصل دانش محوري و قانون مداري در حل مشكلات شهر و بلكه شهرستان مباركه تلاش مي كنند، تبريك وتهنيت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضاي خدوم و با درايت شوراي اسلامي شهر مباركه را در پيشبرد اهداف متعالي شهر و شهرداري مباركه ، صميمانه ارج مي نهم.
همچنين ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم ، بدينوسيله به معلمان و آموزگاران سخت كوش تبريك عرض مي نمايم. اميدوارم كه به لطف خداوند باريتعالي و در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج)،با تلاش و اهتمام همه معلمان ، استادان و آموزگاران صبور اين سرزمين شاهد شكوفائي هرچه بيشتر نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و دانش آموزان عزيز شهر شهيد پرور مباركه باشيم.
همچنين به پاس فرارسيدن يازدهم ارديبهشت ،نكوداشت روز جهاني كار و كارگر و به رسم تقدير از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف،مومن و صبور ايران اسلامي ،بالاخص كارگران زحمتكش ، متعهد و صديق شهرداري مباركه ، اين فرصت را مغتنم دانسته و زحمات بي دريغ آنان را ارج مي نهم. اينجانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پر تلاش شهرمان ، اين روز خجسته را به يكايك آنان شاد باش عرض نموده،توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

ناصر نفري
شهردار مباركه

—————————————————————–

روز ملي خليج فارس
پيام مهندس ناصر نفري به مناسبت روز ملي خليج فارس

بسمه تعالي
فرا رسيدن ۱۰ ارديبهشت ماه و روز ملي خليج فارس يادآور از خودگذشتگي هاي ملت سرافراز ايران و سندي ماندگار و نماد روشني از هويت پرشكوه و تاريخ افتخار آميز ملت بزرگ ايران است.
خليج فارس براى ايرانيان تنها يك نام نيست بلكه بخش عظيم و لاينفكي از تاريخ مردمان سرزمينى مقدس است كه نقش بزرگى در شكل گيرى و پيشرفت علم و تمدن بشرى داشته است.
آناني كه تاريخ را مي دانند و پاس مي دارند ،هيچگاه به ياد ندارند كه غير از “خليج فارس” عنوان ديگري بر روي آن وجود داشته باشد و سازمان ملل متحد نيز تاكنون در سه نوبت نام اين منطقه را «خليج فارس» اعلام كرده كه علاوه بر سابقه تاريخي نشان ديگري از حقانيت آن مي باشد و دشمنان بايد بدانند كه با تحريف تاريخ، راهي از پيش نخواهند برد.
خليج فارس براي ملت ايران به مانند جريان خون است كه پايداري آن ، نيازمند حفاظت و صيانت است.
نگاه خصمانه متجاوزان در طول تاريخ همواره اين منطقه استراتژيك را موردهدف قرار داده و بي ترديد خليج فارس در طول چند سده اخير شاهد تلاشها و جانفشاني هاي مردماني است كه در دفاع از صيانت آن صورت گرفته است .
ملت ايران پاسداري از اين گهواره تمدن را بر خود وظيفه شرعي و ملي مي داند و هيچگاه اجازه نخواهد داد تا اين منطقه جايگاه نااهلان و متجاوزان شود و بي شك درفش حق طلبي و دفاع از هويت كهن خود را برافراشته نگاه خواهد داشت و فرياد آزاديخواهي و دفاع از ايران و خليج هميشه فارس آن را سر خواهد داد.
اينجانب با گراميداشت اين روز فرخنده، فرصت را مغتنم مي شمارم ياد و خاطره تمامي شهدا و مجاهداني را كه با فداكاري خالصانه و نثار قطرات خون خويش در مقابل زياده خواهي‌هاي دشمنان ايستادگي كردند و حتي يك وجب از خاك پاك ميهن را به دست بيگانه نسپردند ، گرامي داشته و اميدوارم نسل هاي آينده با استواري و تلاش و كوشش خستگي ناپذيرشان، از اين ميراث گرانبها پاسداري و با حفظ اصالت و هويت آن، موجب سربلندي ايران و روسياهي و پشيماني دشمنان تاريخ و فرهنگ درخشان ديني و ملي مان شوند.

ناصر نفري
شهردار مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×